Connect with us

Άλλες Ειδήσεις

Αγρίνιο: Οι πρώτοι των πρώτων στις Πανελλαδικές

apo-dexia-ioanna-vara-magdalini-kolaza-panagiotis-ntalaperas-andreas-mpadas-chrysanthi-kordatoy-2o-g.e.l--702x336

Αν και υπήρξαν πολλά προβλήματα και το υπουργείο χθες δεν είχε αποστείλει τις βεβαιώσεις πρόσβασης στα σχολεία, ώστε τα αποτελέσματα να επισημοποιηθούν, οι εκπαιδευτικοί με χαρτί και μολύβι έβγαλαν τους συνολικούς βαθμούς των μαθητών τους. Το ηλεκτρονικό σύστημα δεν ανταποκρίθηκε όπως θα έπρεπε σε όλα τα σχολεία

Με την ανακοίνωση των βαθμολογιών των μαθημάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, έλαβε τέλος η αγωνία των μαθητών και των οικογένειών τους, τουλάχιστον γι’ αυτό το στάδιο του μεγάλου αγώνα που ονομάζεται «εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση». Οι βαθμολογίες εκδόθηκαν προχθές, αλλά δεν υπήρχε σε κανένα σχολείο σαφή εικόνα, όπως προαναφέραμε αναλυτικά και στο χθεσινό μας αντίστοιχο ρεπορτάζ. Φέτος, ήταν η πρώτη χρονιά που το ηλεκτρονική σύστημα έκδοσης των βαθμολογιών που συγκέντρωσαν οι μαθητές και υποψήφιοι φοιτητές άλλαξε με αποτέλεσμα πολλοί εκπαιδευτικοί σε όλα τα σχολεία να καταφεύγουν σε εμπειρικούς τρόπος και χρησιμοποιώντας χαρτί και μολύβι ώστε να βγάλουν τους άριστους και το σύνολο των βαθμολογιών τους. Παρά ταύτα, η δουλειά τις μέρες αυτές για τους εκπαιδευτικούς είναι πολλαπλάσια και από τις ημέρες της διδασκαλίας ή των εξετάσεων, αφού τρέπει να εκδοθούν επίσημα χαρτιά, να αποσταλούν στο Υπουργείο βεβαιώσεις και επιπλέον υπήρξε σε πολλά σχολείο σοβαρό πρόβλημα με το ηλεκτρονικό σύστημά τους.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η «Συνείδηση» προσπάθησε να εντοπίσει και να μιλήσει με όσους αριστεύσαντες το επιθυμούσαν ή ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για την δημιουργία του ρεπορτάζ, οι οποίοι κατέβαλαν κάθε προσπάθεια όλη την σχολική χρονιά και εξασφάλισαν πραγματικά μεγάλους βαθμούς πρόσβασης.
Αν και σε κανένα λύκειο δεν εστάλησαν οι βεβαιώσεις πρόσβασης, οι αριστεύσαντες, βάση την προσωπική δουλειά των εκπαιδευτικών είναι γνωστοί.

Στο 1ο Λύκειο Αγρινίου πρώτη ήταν η Δέσποινα Κοτταρίδου με βαθμό πρόσβασης 18,95, δεύτερος ο Αναστάσιος Γιαπράκης με βαθμό πρόσβασης 18,83 και τρίτη η Παναγιώτα Πλιακούρα με 18,68. Στο 2ο Λύκειο, πρώτος ήρθε ο Ανδρέας Μπάδας με περίπου 19.60, δεύτερη η Ιωάννα Βάρα με 19,52, τρίτη ήρθε η Μαγδαληνή Κολαζά με 19,38, ακολούθησε η Κορδάτου Χρυσάνθη με 19,35 και ο Παναγιώτης Νταλαπέρας με 19,00. Στο 3ο και στο 4ο Λύκειο Αγρινίου το πρόβλημα του ηλεκτρονικού συστήματος, σύμφωνα με τους διευθυντές των σχολείων κ Στάθη Πίτσα και Κών/νο Γιαννακά, ήταν αρκετά ώστε να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση στο δίκτυο με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η δυνατότητα ώστε να βγάλουν το συνολικό βαθμό των μαθητών τους, με αποτέλεσμα η χρήση μαθηματικών πράξεων από τους εκπαιδευτικούς να πρέπει να γίνουν για όλα τα παιδιά, ένα προς ένα, έχοντας επιπλέων όλες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες προς το Υπουργείο. Στο 5ο Λύκειο Αγρινίου πρώτη ήρθε η Μαρία Μπάδα με 18,82, δεύτερη η Παρασκευή Βλαχοδήμου με 16,30 και τρίτη η Μανίκα Θεοδώρα με 15,97 .Στο Μουσικό Λύκειο Αγρινίου πρώτη είναι η Μουρατιδη Κυριακή – Μαρίνα, δεύτερη η Τσόμπου Μαρία και Τρίτη η Πίρε Μαρίντα. Η πολιτική του Ιδιωτικού Σχολείου «Παναγία Προυσιώτισσα», σύμφωνα με την διευθύντρια κα Μπαλαούρα, είναι να ανακοινώσει τα ονόματα των αριστευσάντων μαζί με τις σχολές που εισήχθησαν τον Αύγουστο.

Η μαθήτρια του 1ου Γ.Ε.Λ Παναγιώτα Πλιακούρα δήλωσε: «Είμαι χαρούμενη που κατάφερα να αποδράσω από το σύστημα αυτό. Όλοι οι μαθητές, λόγω του συστήματος, μπαίνουν σε μια διαδικασία και χάνουν τον χαρακτήρα τους και την προσωπικότητά τους. Ζητήθηκαν πολλά που δεν είχαν διδαχτεί στα σχολεία. Πολλά παιδιά είχαν τεράστιες αποκλίσεις από τους βαθμολογητές, κάτι που δείχνει ότι η βαθμολόγηση ήταν επιπόλαια. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ουσιαστικό ενδιαφέρων από την πολιτεία και κάποιους εκ των καθηγητών. Μας κάνουν να σκεφτόμαστε λίγο και μετά μας ζητάνε να πάρουμε αποφάσεις και να έχουμε προσωπικότητα. Εγώ χρησιμοποίησα το σύστημα αυτό και ελπίζω να αλλάξει»

Ο Αναστάσιος Γιαπράκης από το 1ο Γ.Ε.Λ δήλωσε: «Απ την αρχή ήθελα Ιατρική γιατί μου άρεσε. Φέτος διάβασα αρκετά, αλλά διάβαζα με σύστημα από το γυμνάσιο και τώρα είμαι με το παραπάνω ικανοποιημένος. Φέτος, η φυσική, τα μαθηματικά και η βιολογία ήταν πολύ δύσκολα. Τώρα θέλω να βγάλω με καλό βαθμό την σχολή μου και να κάνω μεταπτυχιακό στη Γαλλία, ίσως φύγω μετά στο εξωτερικό. Το σκέπτομαι πολύ με τους γονείς μου εδώ και πολύ καιρό. Οι πανελλήνιες είναι απάνθρωπες, είναι διαρκές άγχος, πίεση και εν μέρει άδικες. Ξέρω πολλά παιδιά που αξίζουν και δεν πέτυχαν».Οι μαθητές του 2ου Γ.Ε.Λ που αρίστευσαν, Ανδρέας Μπάδας, Μαγδαληνή Κολαζά, Ιωάννα Βάρα, Κορδάτου Χρυσάνθη και Παναγιώτης Νταλαπέρας αποφάσισαν να κάνουν από κοινού μια δήλωση η οποία έχει ως εξής: «Ήταν ένας δύσκολος χρόνος, η προσπάθεια ήταν επίπονη, τόσο για μας, όσο και για τις οικογένειές μας με ψυχολογικό, οικονομικό και σωματικό κόστος. Θεωρούμε ότι ένα παιδί για να επιτύχει θα πρέπει να έχει βάλει τις βάσεις του τουλάχιστον από την πρώτη λυκείου, να δουλεύει συστηματικά, χωρίς ακρότητες. Ευχαριστούμε τους γονείς μας και τους καθηγητές μας».

Η μαθήτρια του 5ου Γ.Ε.Λ Μαρία Μπάδα δήλωσε: «Δεν ήταν πολύ εύκολες οι εξετάσεις, η χρονιά ήταν κουραστική, αλλά ευχάριστη. Οι καθηγητές μου από το 5ο Λύκειο με βοήθησαν πολύ. Αν και κάποιοι το υποτιμούν δεν θα μπορούσε να έχει καλύτερους καθηγητές, οι οποίοι με στήριξαν πολύ. Το λύκειο αυτό είναι πολύ αξιόλογο και η διευθύντριά του είναι πολύ καλή. Στήριξη είχα και από τους καθηγητές του φροντιστηρίου. Ενδιαφέρομαι για την νομική, την ψυχολογία και τα παιδαγωγικά επαγγέλματα. Συμβουλεύω τα παιδιά να μην είναι αγχωμένα. Εύχομαι καλή δύναμη στα παιδιά που θα εξεταστούν του χρόνου στο νέο σύστημα. Με ηρεμία, πρόγραμμα και συστηματικό διάβασμα μπορούν να πετύχουν τους στόχους τους, αρκεί να παλέψουν και να μην απογοητευτούν».Ο Διευθυντής του 2ου Γ.Ε.Λ κ Βασίλης Καπέρδας δήλωσε: «Για ακόμη μια φορά τελείωσαν αισίως οι πανελλαδικές και για τους μαθητές του 2ου Λυκείου, συνεχίζοντας την παράδοση να είναι μεταξύ των πρώτων σχολείων στην Ελλάδα. Το επίπεδο του σχολείου είναι σε άριστη θέση. Επίσης, η αποτυχία σε μια προσπάθεια δεν σημαίνει υπάρχει διέξοδος στο μέλλον. Ταυτόχρονα οι μαθητές διακρίνονται για το ήθος τους και τον ευπρεπή χαρακτήρα τους, που είναι ζυμωμένοι με την ελληνορθόδοξη παράδοση. Εύχομαι σε όλους δύναμη και υγεία στον δρόμο της προόδου και την καταξιωμένη και ευλογημένη ζωή».

Κων/νος Χονδρός  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ: ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Advertisement

Τελευταία νέα →