Επιστήμες
Θα καθυστερήσει αρκετά η «αληθινή» Virtual Reality
Η Virtual Reality υπήρξε το πιο καυτό θέμα της χρονιάς που διανύουμε, και είναι η πρώτη φορά που πλησιάζουμε εδώ και δεκαετίες στο να υπάρξει ένα -ή και περισσότερα συστήματα- τα οποία να μπορούν να προσφέρουν πραγματική εμπειρία VR στο ευρύ κοινό.
Όλες οι μεγάλες εταιρίες φαίνεται να ασχολούνται με αυτήν την τεχνολογία, από το Facebook και την Google μέχρι την Samsung και τη Sony- ενώ πλέον γίνονται οι πρώτες κινήσεις στην κινεζική αγορά, και γενικά η ασιατική αγορά αναμένεται ότι μέσα στα επόμενα 5 χρόνια θα ξεπέρασε σε αξία/επενδύσεις στον τομέα της Virtual Reality τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα πανηγύρια για την εξέλιξη της VR όμως ήρθε να προσγειώσει ο πρόεδρος της Nvidia, Jen-Hsun Huang , ο οποίος ανέφερε μία σειρά από πολύ συγκεκριμένα τα σοβαρά προβλήματα τα οποία αυτή τη στιγμή μαστίζουν την VR στην παρούσα της κατάσταση: πρώτα από όλα, τα headsets θεωρούνται υπερβολικά ογκώδη και κουραστικά.
Τα καλώδια που υπάρχουν θα πρέπει να εκλείψουν. Θα χρειαστεί πρέπει να ανέβει σημαντικά η ανάλυση των γραφικών στα VR συστήματα αλλά αυτό απαιτεί εξέλιξη του hardware πέραν των ίδιων των VR συσκευών, δηλαδή εξέλιξη στα συστήματα επεξεργαστών και καρτών γραφικών.
Πέραν των άλλων βελτιώσεων επίσης ο VR κόσμος πρέπει να ανέβει επίπεδο ώστε να είναι ρεαλιστικός οπτικά και κυρίως να υπακούει στους νόμους της φυσικής.
Όλα αυτά σύμφωνα με την Nvidia δεν θα συμβούν άμεσα αλλά θα χρειαστούν πολύ σοβαρές επενδύσεις, και τα αποτελέσματα θα φανούν τα επόμενα 20 χρόνια!
e-pcmag.gr