Δυτική Ελλάδα
Μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου η διαβούλευση για τη Μελέτη Τουριστικού Προϊόντος και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
Μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου η διαβούλευση για τη Μελέτη Τουριστικού Προϊόντος και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
Μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου θα διαρκέσει η διαβούλευση που ξεκινά σήμερα από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στο πλαίσιο του έργου «Σχεδιασμός και εφαρμογή δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας», κατά την οποία εκπονείται και η Μελέτη Τουριστικού Προϊόντος και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Περιφέρειάς μας.
Σε όλη αυτή τη χρονική περίοδο οι αναπτυξιακοί φορείς, η τοπική αυτοδιοίκηση, η τοπική κοινωνία του Τουρισμού μπορεί να συμμετέχουν ενεργά και να υποβάλλουν τις προτάσεις τους.
Το προσχέδιο και η εφαρμογή των δράσεων τουριστικής προβολής ανακοινώθηκε στη σημερινή ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), με την παρουσία πλήθους εκπροσώπων φορέων, εκδήλωση που αποτέλεσε και την έναρξη της διαβούλευσης.
«Για εμάς στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας η διαμόρφωση στρατηγικής για τον τουρισμό αποτελούσε πάντα προτεραιότητα και είναι στόχος μας καθώς θα μπορέσει να συμβάλλει στην ενίσχυση της περιφερειακής οικονομίας και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Όμως όλα αυτά θα γίνουν πραγματικότητα μόνο αν συνεργαστούμε όλοι μαζί. Οι φορείς, η τοπική αυτοδιοίκηση, οι πολίτες. Μόνο τότε θα μπορέσουμε να διαμορφώσουμε ένα ρεαλιστικό σχέδιο ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος. Και αυτή τη στιγμή είμαστε σε ένα πολύ καλό δρόμο για να το πετύχουμε» σημείωσε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Αγγελόπουλος τόνισε πως «οι προτάσεις των συμμετεχόντων φορέων τόσο στη σημερινή εκδήλωση όσο και κατά τη διαβούλευση, θα ληφθούν υπόψη κατά τη διαδικασία εκπόνησης της Μελέτης. Στόχος μας είναι η αποτύπωση και ανάλυση στοιχείων τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων και προσφερόμενων εμπειριών, η ανάδειξη και η αποκάλυψη της μοναδικής τοποθέτησης της Περιφέρειας ως τουριστικός προορισμός».
Παρουσίαση στην εκδήλωση για το ΣΕΤΕ και τη συνεργασία έκανε ο Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου, Γιώργος Αμβράζης, ενώ ο Γενικός Διευθυντής Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης, παρουσίασε το Προσχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος, της Ταυτότητας Επικοινωνίας και της Εισήγησης Διαβούλευσης.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις προτάσεις τους, να εκφράσουν τις απόψεις τους και να αναρτήσουν συνοδευτικό υλικό από τις 25/7/2016 μέχρι και 11/9/2016, μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη ενότητα της ιστοσελίδας της Περιφέρειας (http://www.pde.gov.gr/smpd/). Στην ενότητα αυτή βρίσκονται το Προσχέδιο της Μελέτης Τουριστικού Προϊόντος Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας Δυτικής Ελλάδας, το Έντυπο διαβούλευσης σε doc και pdf (το συμπληρωμένο έντυπο θα πρέπει να σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: regiodev@pde.gov.gr).