Αιτωλοακαρνανία
Α.Ε.Κ.: Διακήρυξη για τις εκλογές Αιρετών ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ – ΚΥΣΔΕ – Τα ψηφοδέλτια
A.E.K. Διακήρυξη για τις εκλογές Αιρετών ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ
Ο Τσίπρας παραδίδει την κεφαλή των εκπαιδευτικών «επί πίνακι» στον Μητσοτάκη.
Θα τον αφήσουμε;
Ζούμε σε μία εποχή της πιο βαθιάς κρίσης αξιών, οραματικών στόχων και ιδανικών ως κοινωνία και ως εκπαιδευτική κοινότητα. Ανεργία, λεηλασία του δημόσιου και ιδιωτικού πλούτου, σύγχρονη φτώχεια και παραίτηση από κάθε συλλογική διεκδίκηση. Η κυβέρνηση κλιμακώνει την επίθεση στα λαϊκά δικαιώματα και τις κοινωνικές ανάγκες. Υγεία, παιδεία, ρεύμα, νερό και κατοικία αλλάζουν χαρακτήρα από κοινωνικά αγαθά γίνονται εμπορεύματα, κάτω από τις επιταγές και τις κατευθύνσεις που δίνουν οι λεγόμενοι θεσμοί, η τρόικα & οι δανειστές.
Το δόγμα «λιγότερο Κράτος» του ακολούθησαν με ευλάβεια όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις από την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου έως την κυβέρνηση των ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ., όπου έχει ως συνέπεια να περικόπτονται-συγχωνεύονται δραστικά εκπαιδευτικές δομές, τμήματα, ειδικότητες στα ΕΠΑ.Λ.
Από το αίτημα να «ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μισθό μας» φθάσαμε στην ουρά για διακανονισμούς σε εφορία Δ.Ε.Η. και άλλων «κοινωφελών» οργανισμών. Η αύξηση του μισθού έγινε «όνειρο θερινής νύχτας» και κατά τ’ άλλα ο κυβερνητικός συνδικαλισμός μας «κακίζει» γιατί καταγγέλλουμε την κυβέρνηση και δεν βάζουμε και εμείς πλάτη για να «βγούμε» από τα μνημόνια, που παρουσιάζουν στην καθημερινή τους προπαγάνδα!
Η κυβέρνηση αξιοποιώντας την αποδόμηση της παιδείας με τα μνημόνια που ψήφισε μαζί με όλα τα κόμματα του δυτικού τόξου, προωθεί γυμνάσιο/«παιδική χαρά», ταξικό/φροντιστηριακό ΓΕΛ για λίγους, συρρίκνωση των ΕΠΑΛ υπέρ της κατάρτισης-μαθητείας, πιστή στις κατευθύνσεις ΕΕ-ΟΟΣΑ σε συμφωνία με ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ(ΣΥΜΜΑΧΙΑ). Ετοιμάζουν όλοι αυτοί την κατάργηση της οργανικότητας από το σχολείο, ταυτόχρονα «σερβίρουν» από το παράθυρο την «καλή» αξιολόγηση, ενώ αδιαφορούν για την μετακίνηση των 700 συνάδελφων στην Αιτωλ/νίας από 2 έως 4 σχολεία, δηλαδή το 35%.
Έχουμε μηδενικούς μόνιμους διορισμούς, 30ωρη παραμονή στο σχολείο, χρόνος και κόστος για τις καθημερινές μετακινήσεις στα διάφορα σχολεία, που έχει ως αποτέλεσμα αρκετοί συνάδελφοι π.χ. ξενόγλωσσοι να ταλαιπωρούνται αφάνταστα με δεδομένο και την εμπλοκή της Π/θμιας, δείχνει ότι το επόμενο διάστημα το θέμα των τοποθετήσεων θα οξύνεται ακόμα περισσότερο.
Με την «αυξημένη», μοριοδότηση (για όσους δεν θυμούνται αυτά έταζαν όταν άλλαζε ο νόμος) των σχολείων τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο, ο κίνδυνος είναι υπαρκτός και με το νέο πρόγραμμα Γαβρόγλου σε αρκετά Λύκεια θα είναι αδύνατον να συγκροτούνται τμήματα κυρίως ΟΠ, στα περιφερειακά σχολεία με αυτόν τον αυξημένο αριθμό μαθητών, μοιραίως θα οδηγηθούν σε συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολείων με ταυτόχρονη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Το «κρύο ντούζ» στους εκπαιδευτικούς θα αναλάβουν τα περιβόητα ΠΕΚΕΣ (η φωλιά του κούκου;), όπου θα καθορίζουν που και σε πόσα σχολεία της περιφέρειας θα συμπληρώνει ωράριο ο καθηγητής, ενώ τα ΠΥΣΔΕ απλά θα επικυρώνουν το τρέξιμο των συναδέλφων… Το μέλλον των εκπαιδευτικών φαντάζει σε ένα εικονικό περιβάλλον με μια βαλίτσα στο χέρι να τρέχουν με δικά τους έξοδα από άκρη σε άκρη της περιφέρειας για ένα «κομμάτι ψωμί»! Εργασιακές συνθήκες «γαλέρας», να πληρώνεις δηλαδή από τη τσέπη σου για να φέρεις την ιδιότητα του απασχολούμενου! Αυτή την πραγματικότητα υπηρετεί και η «αριστερή» κυβέρνηση και όποιος διαφωνεί απλά εθελοτυφλεί.
Μέσα στο πλαίσιο αυτής της «κανονικότητας» γίνονται και οι εκλογές για τους αιρετούς του κλάδου στα υπηρεσιακά συμβούλια σε ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ. Βέβαια στο ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νίας σε πολλές περιπτώσεις εκείνοι που σας ζητούν τη ψήφο για τη θέση του αιρετού βρίσκονται στο υπηρεσιακό Συμβούλιο και ως διορισμένοι από την κυβέρνηση και αυτό δεν είναι εντέλει τα ψιλά γράμματα συμβαλλόμενων μερών αλλά ο καραμπινάτος κυβερνητικός συνδικαλισμός !!! Αλήθεια οι συνάδελφοι της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ γιατί διεκδικούν τη ψήφο των εκπαιδευτικών στις εκλογές της 7ης του Νοέμβρη; Για να εκπροσωπούν το Υπουργείο Παιδείας στον κλάδο;
Στον χώρο της παιδείας, όπως βέβαια και στους άλλους τομείς, ενώ όλα ντύνονταν με μία αριστερή φρασεολογία και με περισσή κοινωνική ευαισθησία, στο τέλος πάντα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ κατέληγε σε κόφτες τμημάτων, τομέων, ειδικοτήτων, σχολείων, μαθημάτων και εν τέλει προσωπικού.
Οι μόνιμοι διορισμοί που είναι το ζητούμενο, καθώς αποτελούν πάντα στόχο της αγωνιστικής πτέρυγας μονίμων και αναπληρωτών είναι μονόδρομος και αναγκαίοι για το δημόσιο σχολείο.
Οι υποσχέσεις του υπουργείου παιδείας προς τους συναδέλφους αναπληρωτές είναι κοροϊδία αφού τα μεγάλα κενά στα σχολεία δεν θα καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών αλλά ετοιμάζουν προσλήψεις που δεν θυμίζουν ούτε διορισμούς, ούτε μονιμότητα. Το πρώτο δείγμα θα είναι οι κουτσουρεμένοι διορισμοί (;) στην ειδική αγωγή με ένα ιδιότυπο καθεστώς σχέσης εργασίας. Προσπαθούν να παρακάμψουν το διαχρονικό αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους τους αναπληρωτές με το λεγόμενο προσοντολόγιο, όπου θα διαιρεί και θα μοιράζει την ανεργία εκ περιτροπής με ένα όργιο παραγοντισμού και εξαρτήσεων.
Τα Υ.Σ. τα βλέπουμε ως χώρο Παρέμβασης κι όχι απλής (συν)διαχείρισης, ή κομματικού βιογραφικού για την κατάληψη θέσεις στελέχους στο μέλλον αλλά ως χώρο που οι αιρετοί θα λειτουργούν σε αλληλεπίδραση με το σωματείο. Ο αιρετός από την πλευρά μας θα είναι πραγματικά «το μάτι και το αυτί» των συναδέλφων κι όχι των ατομικών ψευδαισθήσεων δήθεν βολέματος και να κλείνει το μάτι στους δικούς του.
Χρειαζόμαστε λοιπόν την συλλογική δράση ως όρο απαραίτητο αναβάθμισης της στάσης μας. Για το λόγο αυτό απευθυνθήκαμε ανοιχτά για συνεργασία σε κάθε συνάδελφο που νοιώθει ότι συνθλίβεται από αυτές τις πολιτικές των υπερεσιακών ανισοτήτων και θεωρεί ότι οι θέσεις και η διαχρονική αταλάντευτη δράση της ΑΕΚ, ως ανεξάρτητη συνδικαλιστική έκφραση στην εκπαίδευση, μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα τόσο στο ΠΥΣΔΕ όσο και στο ΑΠΥΣΔΕ και ως συνεργαζόμενοι με το δίκτυο των Παρεμβάσεων στο ΚΥΣΔΕ. Παρά την αναγκαιότητα της ενότητας για συνεργασία σε κοινό πρόγραμμα, εντούτοις ορισμένοι επέλεξαν την κομματική περιχαράκωση, αδιαφορώντας για την κρισιμότητα της περιόδου για τον κλάδο, παρά του ότι διακηρύττουν την ενότητα και την διαφοροποίησή τους από την κυβερνητική παράταξη της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ, ουσιαστικά με την κάθοδό τους (για πρώτη φορά), ουσιαστικά βάζουν πλάτη να κερδηθούν και οι δύο έδρες στο ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νίας από τους δύο κυβερνητικούς μονομάχους με μοναδικούς χαμένους τους συναδέλφους.
Οι καιροί απαιτούν Αιρετούς και ΕΛΜΕ σε πρώτο πλάνο και όχι «αχυράνθρωπους» των κομμάτων εξουσίας. Ξέρουμε ότι το κέντρο βάρους οφείλουμε να το δώσουμε στο σωματείο (ΕΛΜΕ), στο συντονισμό από εμάς τους ίδιους ξεπερνώντας τον γραφειοκρατικό και κομματικό συνδικαλισμό.
Η ΑΕΚ εργάζεται πολλαπλά για την συσπείρωση αναδιοργάνωση και αντεπίθεση μέσω των σωματείων μας.
Έχουμε δώσει δείγματα γραφής σ’ αυτό το σχέδιο.
Γι αυτό ζητάμε την ψήφο σας
Στις κάλπες της 7ης Νοέμβρη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων Στηρίζουμε:
- ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νίας: ΑΕΚ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ για ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στο ΠΥΣΔΕ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
- ΑΠΥΣΔΕ Δυτ. Ελλάδας: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ για ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στο ΑΠΥΣΔΕ ΔΥΤ. ΕΛΛΔΑΣ
- ΚΥΣΔΕ: Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Δ.Ε.
ΕΝΟΧΗ ή ΑΝΟΧΗ; ΣΚΕΨΟΥ…
ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ | ||||
Αγγελοκωστόπουλος Ευάγγελος του Αθανασίου | 10o Γυμν. Πατρών Αχαΐας | |||
Αποστολόπουλος Ανδρέας του Δημοσθένη | 4ο Γυμν. Πύργου Ηλείας | |||
Ασμής Λάζαρος του Γεωργίου | 1ο Γυμν. Πύργου Ηλείας | |||
Βασιλειάδης Βασίλειος του Γεωργίου | ΓΕΛ Καράτουλα Ηλείας | |||
Γαβριλιάδη Γκόλφω του Γεωργίου | ΓΕΛ Ανδραβίδας Ηλείας | |||
Γαϊτανίδου Χριστίνα του Παντελή | Γυμν.-Λ.Τ. Εσπερινό Πύργου Ηλείας | |||
Δημητρόπουλος Δημήτριος του Σταύρου | 3ο Γυμν. Αμαλιάδας Ηλείας | |||
Ζαραβίνας Μιχάλης του Σωκράτη | ΓΕΛ Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Καζάνης Νεκτάριος (Άρης) του Κωνσταντίνου | ΕΠΑΛ Κατοχής Μεσολογγίου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Κατσιγιάννη Ευδοκία του Γεωργίου | Διάθεση ΠΥΣΔΕ Ηλείας | |||
Κορδάτος Κωνσταντίνος (Κώστας) του Διονυσίου | ΕΠΑΛ Καινουργίου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Κορομηλά Μαρία του Νικολάου | 4ο Γυμν. Πύργου Ηλείας | |||
Κουβαράκη Γαρυφαλιά του Μιχαήλ | 9ο ΓΕΛ Πάτρας Αχαΐας | |||
Κουλουριώτη Ειρήνη του του Δημητρίου | 4ο ΓΕΛ Πατρών Αχαΐας | |||
Λογκιζίδου Κυριακή (Καίτη) του Ιωάννη | Γυμν. Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Λύκος Επαμεινώνδας του Γεωργίου | Γυμν.-Λ.Τ. Εσπερινό Πύργου Ηλείας | |||
Μαλλή Ουρανία (Ράνια) του Ιωάννη | Γυμν.-Λ.Τ. Φαρρών Αχαΐας | |||
Μανδέλλου Μαρία του Βασιλείου | ΕΠΑΛ Ναυπάκτου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Μαστραπά Θεοδώρα (Δώρα) του Κωνσταντίνου | ΓΕΛ Καμαρών Αχαΐας | |||
Μιχοπούλου Χαρούλα του Γεωργίου | 1ο Γυμν. Πύργου Ηλείας | |||
Μουτάφης Νικόλαος του Κωνσταντίνου | 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Μπαλάνος Γεώργιος του Νικολάου | 12ο ΓΕΛ Πατρών Αχαΐας | |||
Μπελερή Κωνσταντίνα του Δημητρίου | 7ο ΓΕΛ Πατρών Αχαΐας | |||
Μπούρδαλας Παναγιώτης του Αντωνίου | Γυμν.-Λ.Τ. Χαλανδρίτσας Αχαΐας | |||
Νικολοπούλου Φωτεινή του Κωνσταντίνου | Γυμνάσιο Επιταλίου Ηλείας | |||
Ξένου Ευρυδίκη (Εύη) του Παναγιώτη | 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Πανούσος Βασίλειος του Ιωάννη | ΓΕΛ Παραλίας Πατρών Αχαΐας | |||
Παυλοπούλου Ευρυδίκη του Μιχαήλ | 3ο ΓΕΛ Πύργου Ηλείας | |||
Ρίζος Αναστάσιος (Τάσος) του Ταξιάρχη | ΕΠΑΛ Ναυπάκτου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Σαμπαζιώτης Διονύσιος του Δημητρίου | Γυμν. Λακκόπετρας Αχαΐας | |||
Τσιλίκης Βασίλειος του Λάμπρου | 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου Αιτωλοακαρνανίας | |||
Φουντάς Θεόδωρος του Νικολάου | ΓΕΛ Λάππα Αχαΐας |
Υποψήφιοι για το ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νίας
Επώνυμο | Όνομα | Οργ. Θέση | Ειδικότητα |
Ζαραβίνας | Μιχάλης | ΓΕΛ Θέρμου | ΠΕ11 |
Καζάνης | Νεκτάριος | ΕΠΑΛ Κατοχής | ΠΕ 83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ |
Κορδάτος | Κωνσταντίνος (Κώστας) | ΕΠΑΛ Καινουργίου | ΤΕ02.02 |
Λογκιζίδου | Κυριακή (Καίτη) | Γ/σιο Θέρμου | ΠΕ11 |
Μανδέλλου | Μαρία | ΕΠΑΛ Ναυπάκτου | ΠΕ80 |
Μουτάφης | Νίκος | 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου | Δ.Ε.01 Μηχανοτεχνίτης |
Ξένου | Ευρυδίκη (Εύη) | 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου | ΠΕ87.09 |
Ρίζος | Αναστάσιος (Τάσος) | ΕΠΑΛ Ναυπάκτου | ΠΕ 82 |
Τσιλίκης | Βασίλης | 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου | ΠΕ82 |