Ειδήσεις
Αγρίνιο: 3 Χρόνια Allegria little boutique (Συνεντεύξεις-Φωτό)
3 Χρόνια Allegria little boutique, συμπληρώθηκαν φέτος και συστήνεται για ακόμα μια φορά στο Αγρινιώτικο αγοραστικό κοινό.
Οι ιδιοκτήτριες του καταστήματος με τα παιδικά ρούχα μας συστήνονται και μας παρουσιάζονται. Η Βασιλική Σακαβέλλα-Ρόμπολα διακοσμήτρια βιτρινών και merchandise για χρόνια σε μεγάλη εταιρία ένδυσης, με καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό και η Μαρία Παλιούρα-Τσακμακλή σχεδιάστρια ιστοσελίδων για την προώθηση πωλήσεων σε διάφορες εταιρίες ένδυσης και υπόδησης.
Ερ: Πως ξεκινήσατε και πως αποφασίσατε την περίοδο της κρίσης, να ανοίξετε κατάστημα?
Μαρία: Η κρίση χτύπησε πολλές ελληνικές εταιρείες και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χτυπήσει και τους εργαζόμενους. Κάτι έπρεπε να κάνω και ήμουν σε μία συνεχή αναζήτηση ιδεών.
Βασιλική: Με την Μαρία είμαστε φίλες από μικρά παιδιά. Είμαστε από το Αγρίνιο και η μοίρα το έφερε να γυρίσουμε πίσω στην πόλη μας. Είδαμε που υστερούσε η πόλη και δεν ήταν δύσκολο να σκεφτούμε να ανοίξουμε το στολίδι μας.
Ερ: Ο καταναλωτής τι μπορεί να βρεί στα κατάστημά σας?
Μαρία: Έχουμε δώσει έμφαση και μεγάλη προσοχή στην ποιότητα. Οι εταιρείες, που συνεργαζόμαστε είναι από τις καλύτερες στον χώρο της παιδικής ένδυσης. Ενδεικτικά να σας αναφέρω μερικές, όπως ikks, Brums, Boboli, Mek, Tumblendry κ.α.
Βασιλική: Το κατάστημα μας λέγεται “ Allegria little boutique”. Έχει δύο σκέλη, πρώτα το Allegria, που σημαίνει χαρά. Έτσι θέλουμε να βλέπουμε γονείς και παιδιά, χαρούμενους, που όταν αγοράζουν ένα ρούχο να χαίρονται και να θέλουν να το φορέσουν αμέσως. Να λάμπει το παιδικό χαμόγελο, γιατί και εμείς έτσι αισθανόμασταν όταν μας αγόραζαν οι γονείς μας ένα καλό ρούχο. Το δεύτερο σκέλος είναι το boutique.
Μαρία: Σκοπός μας είναι τα ρούχα μας να είναι ξεχωριστά, μοναδικά. Όπως θέλουμε τα παιδιά μας να ντύνονται με μοναδικά ρούχα και να διαφέρουν από τα άλλα, έτσι επιδιώκουμε και τα παιδιά, που ντύνονται από τα κατάστημά μας, να διαφέρουν ενδυματολογικά.
Ερ: Ο όρος boutique (μπουτίκ), μήπως παραπέμπει και σε πιο ακριβά ρούχα?
Μαρία: Είναι αλήθεια ότι πολλοί αγοραστές, βλέποντας το μαγαζί εξωτερικά, «τρομάζουν», να μπουν, να ψάξουν. Πραγματικά το μαγαζί ,το οποίο επιμελήθηκε και σχεδίασε η Βάσω, είναι πολύ όμορφο και διαφορετικό .
Η αλήθεια, όμως είναι ότι δεν είμαστε ακριβό κατάστημα. Υπάρχουν τιμές, για όλα τα πορτοφόλια. Θα βρείς το ακριβό, διαφορετικό, μοναδικό, αλλά θα βρείς και κάτι οικονομικότερο το ίδιο όμορφο. Την ποιότητα, την ποικιλία την πετυχαίνεις είτε δίνοντας πολλά, είτε λίγα, το γούστο μετράει. Είμαστε πολύ χαρούμενες, όταν πελάτισσές μας αγοράζοντας μας λένε πως «είχαμε άλλη εντύπωση και θεωρούσαμε ότι έχετε ακριβά ρούχα».
Ερ: Πέρα από τις τιμές, που όπως είπατε είναι για όλους και για όλα τα πορτοφόλια, υπάρχει άλλος λόγος, που κάνει ξεχωριστά τα ρούχα σας?
Βασιλική: Όλα τα ρούχα, που δουλεύουμε, είναι ρούχα σεζόν. Δειγματίζουμε τα ρούχα στις εταιρίες προμηθευτές μας. Για παράδειγμα πριν από ένα μήνα, δειγματίσαμε και επιλέξαμε ρούχα, που θα φορεθούν το προσεχές καλοκαίρι. Όλες οι μεγάλες εταιρείες έτσι κάνουν και η εμπειρία μας και η ενασχόληση μας στον χώρο της ένδυσης μας έκανε να είμαστε και εμείς ένα βήμα μπροστά στην μόδα. Όλα τα ρούχα μας είναι από τους νέους καταλόγους των εταιριών. Ο πελάτης μας δεν θα βρει στο κατάστημα μας ρούχα περασμένων ετών.
Ερ: Η κρίση σας έχει επηρεάσει?
Μαρία: Η κρίση μας έχει επηρεάσει όλους. Όλοι δυσκολευόμαστε, στις υποχρεώσεις, αλλά όταν πρόκειται για τα παιδιά μας, κάνουμε και προσπαθούμε για το καλύτερο.
Ερ: Ποια η γνώμη σας για το αγοραστικό κοινό?
Μαρία: Το κοινό είναι δύσκολο και απαιτητικό. Αλλά όταν λειτουργούμε με γνώμονα την χαρά, που θέλουμε να δίνουμε στα παιδιά και στους γονείς, τα προσπερνάμε όλα και προσπαθούμε να βρούμε την ιδανική λύση και το ιδανικό ρούχο και στον πιο απαιτητικό πελάτη.
Ερ: Οι επενδύσεις και τα ανοίγματα των πολυκαταστημάτων σας επηρεάζει?
Βασιλική: Κοιτάξτε, σε άλλο αγοραστικό κοινό απευθυνόμαστε εμείς, σε άλλο τα πολυκαταστήματα. Ο καθένας έχει το πελατολόγιό του. Εμείς ως Allegria είμαστε για το διαφορετικό, το «καλό». Δεν μπαίνω καν στη σύγκριση των ρούχων μαζικής ένδυσης με τα δικά μας. Δε λέω και τα δικά μας μπορεί να είναι «μαζικά», αλλά όχι τυποποιημένα και κάθετης παραγωγής. Προσέξτε τα σχέδια των ρούχων μας και θα τα βρείτε στις επόμενες παραγωγές των πολυκαταστημάτων.
Μαρία: Μια ακόμα διαφορά του τοπικού μαγαζιού, με το πολυκατάστημα, είναι ότι εδώ θα βρεις την Μαρία και τη Βάσω και στο πολυκατάστημα, τον υπάλληλο, που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι. Ο πελάτης θα έρθει, θα γελάσει, θα αστειευτεί, θα τσακωθεί, αλλά πάλι θα μας βρει εδώ. Στην ίδια κοινωνία ζούμε, ο ένας έχει ανάγκη την ύπαρξη του άλλου, αλλά και την στήριξή του.
Πρέπει να μάθουμε να στηρίζουμε την τοπική αγορά και κοινωνία. Όλοι έχουμε ανάγκη τον διπλανό μας.
Ερ: Τι κερδίσατε στα 3 χρόνια λειτουργίας του καταστήματος σας?
Νέους φίλους, μικρούς και μεγάλους. Επικοινωνία μαζί τους και καθημερινή συναναστροφή με συνανθρώπους. Αληθινές σχέσεις και όχι σχέση καταστήματος-πελάτη.
Όπως θέλουμε να μας αντιμετωπίζουν, όταν έχουμε τον ρόλο του πελάτη, έτσι αντιμετωπίζουμε και εμείς τους πελάτες μας, σαν φίλους.
Κλείνοντας να ευχαριστήσουμε όλους τους πελάτες μας για τα 3 χρόνια εμπιστοσύνης, που μας έχουν δείξει και εμείς από την πλευρά μας να τους υποσχεθούμε, ό,τι θα συνεχίσουμε να ντύνουμε τα παιδιά του με ρούχα μοντέρνα, χαρούμενα, στιλάτα, για να έχουμε όλοι
ALLEGRIA.