Media-Lifestyle
Αλλάζουν οι κανόνες στις μετρήσεις τηλεθέασης…

Οι καναλάρχες έδωσαν το ok, συμφώνησε και η Ε.Ρ.Τ., και έτσι ξεκινούν οι διαδικασίες για να δημιουργηθούν νέοι κανόνες στις μετρήσεις τηλεθέασης.
Το δείγμα του κοινού θα αυξηθεί, μέσω έρευνας που διενεργήσει άλλη εταιρεία -πλην της Nielsen.
Και, βέβαια, θα αλλάξει η σύνθεση του λεγόμενου «δυναμικού κοινού», το οποίο έως τώρα περιλαμβάνει τους τηλεθεατές 18-44 ετών. Οι διαφημιστικές εταιρείες δίνουν ιδιαίτερο βάρος στις ομάδες αυτές, με αποτέλεσμα το ίδιο να κάνουν και οι τηλεοπτικοί σταθμοί. Στα χρόνια της κρίσης, όμως, οι νέοι είναι, σε μεγάλο βαθμό, άνεργοι ή εργαζόμενοι με πολύ μικρούς μισθούς. Συνεπώς, δεν έχουν δυνατότητα να καταναλώνουν όπως παλαιότερα. Γι αυτό και ως «δυναμικό κοινό» θα λογίζεται, πλέον, εκείνο των 18-55 ετών.
aixmi.gr
