Για πρώτη φορά το MG3 θα είναι διαθέσιμο σε πελάτες σε όλη την Ευρώπη, αφού προηγουμένως προσφερόταν αποκλειστικά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τρεις προδιαγραφές θα είναι διαθέσιμες στην Ευρώπη κατά το λανσάρισμα, όλες με το ολοκαίνουργιο σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid Plus. Ο τρόπος με τον οποίο η MG έχει εξελίξει το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα, βασίζεται στο να προσφέρει το δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη μπαταρία ανάμεσα στα υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας.
Η “αιχμηρή” αισθητική του νέου μοντέλου που θα πέσει στην καρδιά της κατηγορίας των μικρών, αναμένεται να κάνει τη διαφορά και να προσελκύσει πολλούς νέους ενδιαφερόμενους στις εκθέσεις της MG ανά την Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα ιδιαιτέρως. Το νέο hatchback του B Segment που εισάγεται στην αγορά από την MG, είναι ευρύχωρο και διατηρεί τον compact χαρακτήρα που κάνειο δημοφιλή τη συγκεκριμένη επιλογή.
Το υψηλό επίπεδο του εξοπλισμού με τον οποίο θα είναι διαθέσιμο αλλά και η βελτιωμένη ευρυχωρία του, φέρνει το MG3 Hybrid Plus σε πλεονεκτική θέση έναντι των ανταγωνιστικών προτάσεων, προσφέροντας εκτός από κορυφαία πρακτικότητα, την αποτελεσματικότητα που περιμένει κανείς από μια κορυφαία πρόταση της κατηγορίας.
Σημαντική είναι και η αισθητική προσέγγιση που εισπράττει κανείς από την καμπίνα, η οποία αποτελεί απευθείας αναφορά σε εκείνη του MG4, που έχει κατακτήσει κοινό και κριτικούς σε όλες τις χώρες όπου είναι διαθέσιμο το μοντέλο. Η συνολική αξία του νέου μοντέλου ενισχύεται περαιτέρω με την επταετή ή 150.000 χιλιομέτρων εγγύηση που προσφέρει η MG.
Κάτω από το καπό, το MG3 διαθέτει το πρώτο υβριδικό σύστημα κίνησης της MG, που ονομάζεται Hybrid Plus και περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 102 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση είναι 195 ίπποι και 306 Nm ροπής, που προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά αποδοτικότητας και επιδόσεων.
Συγκεκριμένα, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται μόλις σε 8,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του μοντέλου είναι 170 χλμ./ώρα. Η μετάδοση της κίνησης αφορά τους εμπρός τροχούς και γίνεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων τριών σχέσεων, για το οποίο η MG υποστηρίζει πως λειτουργικά είναι πολύ καλύτερο από το σύνηθες CVT που συναντάμε σε αντίστοιχες περιπτώσεις υβριδικών μοντέλων.
Η κατανάλωση φθάνει τα 4,4 λτ/100 χλμ, με τις εκπομπές ρύπων στα 100 γρ/χλμ σύμφωνα με την εταιρεία και σε αυτό παίζει σημαντικό ρόλο το γεγονός πως η μπαταρία του υβριδικού συστήματος που έχει χωρητικότητα 1,83 kWh, επιτρέπει την παρατεταμένη κίνηση μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε συνθήκες χαμηλών απαιτήσεων.
Φυσικά σε ότι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό του, το MG3 είναι πληρέστατο και προσφέρει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από μια σύγχρονη πρόταση της κατηγορίας. Στην Ελλάδα το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί το Μάιο και η διάθεση της αντιπροσωπείας είναι να “ταράξει τα νερά” προσφέροντας το νέο μοντέλο με πληρέστατο εξοπλισμό σε τιμή- έκπληξη.
Πηγή: Sport24.gr