Επιστήμες
CES Νέας Υόρκης: Ο προάγγελος της έκθεσης ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών
Δύο μήνες πριν την έναρξη της CES 2016, της παγκόσμιας έκθεσης ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών, ο κόσμος πήρε μια πρόγευση του τι τον περιμένει στη Νέα Υόρκη, σε μια έκθεση προάγγελο της καθιερωμένης διοργάνωσης.
Πρωταγωνιστές ήταν το έξυπνο σπίτι, η υγεία και η ευζωία, η ρομποτική, τα σπορ αλλά και η εικονική πραγματικότητα.
Με την τεράστια δημοφιλία που έχουν οι μπύρες craft, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους ετικέτες στο σπίτι τους, χάρις στο Pico Brew.
Πρόκειται για μια μικρή συσκευή που επιτρέπει στους χρήστες της να συνδυάζουν υλικά από την αγαπημένη τους ποικιλία με νερό για να φτιάξουν πέντε λίτρα μπύρας.
Η συσκευή δίνει επίσης τη δυνατότητα να αυξήσουμε την ποσότητα αλκοόλ στην μπύρα που παράγουμε αλλά και να αλλάξουμε το πόσο πικρή είναι.
Η τιμή της συσκευής είναι υψηλή: 1550 ευρώ.
«Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι μπορούμε να φτιάξουμε μπύρες, που δεν μπορούμε να τις βρούμε εύκολα.
Αν θέλετε μια τέτοια φρέσκια μπύρα, δεν μπορείτε να την αποκτήσετε, εκτός κι αν πάτε ένα ταξιδάκι στην ζυθοποιία που την παρασκευάζει, όπου κι αν βρίσκεται αυτή. Μάλιστα η τιμή αυτών των μπυρών φτάνει σε τρελά ποσά.
Είναι μπύρες που φτάνουν τα 15 δολάρια το μπουκάλι και μπορείς να τις παράγεις με ένα ή δύο δολάρια το μπουκάλι. Δεν κοστίζει τίποτε. Έχει να κάνει με την πρόσβαση στο συγκεκριμένο είδος και με τη δυνατότητα να έχεις φρέσκια μπύρα» εξήγησε ο Έιβι Γκάιγκερ, επικεφαλής τεχνολογικών εφαρμογών της Pico Brew.
Στην έκθεση παρουσιάστηκε το Sensor Sphere: μια μικρή δηλαδή ρομποτική μπάλα που μπορεί να χρησιμεύσει, χάρις στην κάμερα υψηλής ανάλυσης που έχει και τους αισθητήρες της για να ανιχνεύσει τη θερμοκρασία, την υγρασία, τον καπνό, το διοξείδιο του άνθρακα.
Όλα αυτά μπορούν να γίνουν μέσα από μια εφαρμογή στο κινητό σας τηλέφωνο. Μπορείτε να την οδηγήσετε όπου θέλετε μέσα στο χώρο σας και να συνδεθεί επίσης με Wi-Fi.
«Με το Sensor Sphere το μόνο που χρειάζεστε είναι μια μπάλα και μπορείτε να την οδηγήσετε από το ένα δωμάτιο στο άλλο.
Μπορεί να στέλνει απευθείας εικόνα, ήχο και στοιχεία για τη θερμοκρασία και την υγρασία, αλλά και πληροφορίες για την ύπαρξη καπνού, σε περίπτωση που υπάρχει φωτιά στο σπίτι σας.
Θα σας σταλεί λοιπόν ένα μήνυμα προειδοποίησης. Μπορείτε τότε να στείλετε την μπάλα εκεί που υπάρχει πρόβλημα και να διαπιστώσετε αν είναι μια σοβαρή κατάσταση ή απλά κάτι συνηθισμένο» τόνισε ο εφευρέτης της μπάλας, Ομάρ Μπάρλας.
Αντίστοιχη είναι και η καινοτομία της Adidas. Πρόκειται για μια έξυπνη μπάλα που είναι εφοδιασμένη με εσωτερικούς αισθητήρες που μετρούν μια σειρά παραμέτρων. Κοστίζει 200 ευρώ.
«Η μπάλα ποδοσφαίρου έχει στο εσωτερικό της ένα τριαξονικό επιταχυνσιόμετρο και μερικούς αισθητήρες που μπορούν να μετρήσουν την ταχύτητα, την κατεύθυνση, την περιστροφική κίνηση και να δώσουν ένα άμεσο αποτέλεσμα, μέσω ενός application που αποκαλύπτει πώς πήγατε με το χτύπημα που δώσατε» ανέφερε η εκπρόσωπος της Adidas Βίντι Μπατναγκάρ.
Τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας Wearality προσφέρουν την ευκαιρία σε όσους τα φορούν, να απολαύσουν διάφορες εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Η τιμή τους είναι χαμηλή, μόλις 70 ευρώ.
Το Sculpt είναι μια συσκευή που μετράει το λίπος του ανθρώπινου σώματος και την μυική μάζα. Η μέτρηση είναι απλή, καθώς βάζουμε έναν αισθητήρα πάνω στο μυ που έχουμε ψεκάσει με νερό και μετά τα αποτελέσματα τα βλέπουμε στο κινητό μας, μέσω της εφαρμογής. Η τιμή του είναι 80 ευρώ.
«Είναι η πρώτη συσκευή που σας επιτρέπει να μετρήσετε το λίπος σας και την κατάσταση των μυών σας. Έτσι μπορείτε να δείτε πόσο λίπος χάνετε και πόσο μυική μάζα κερδίζετε.
Μπορεί να μετρήσει 24 ανεξάρτητους μύες σε όλο σας το σώμα και μπορείτε να έχετε μια συνολική εκτίμηση για το συνολικό λίπος του σώματός σας, μόνο με τους κοιλιακούς, τους τρικέφαλους και τους τετρακέφαλους» υπογράμμισε ο Χοσέ Μποχοργκέζ, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Sculpt.
Στην διοργάνωση συμμετέχουν 36 εκθέτες, ανάμεσά τους και 12 start up εταιρίες. Αντίστοιχες εκθέσεις πραγματοποιούνται στο Τόκιο και το Παρίσι.
ΠΗΓΗ: euronews.com