Αγρίνιο
Δήμος Αγρινίου: Αιτήσεις χορήγησης στεγαστικής συνδρομής για τις πλημμύρες της 26ης Σεπτεμβρίου 2020
Ο Δήμος Αγρινίου ενημερώνει τους Δημότες που επλήγησαν από τις πλημμύρες της 26ης Σεπτεμβρίου 2020 ότι εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. πρωτ.: 146183/Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε/Α325/05-05-2023, (ΦΕΚ 3306/Β΄/18-05-2023) Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Οριοθέτηση περιοχών και χορήγηση στεγαστικής συνδρομής για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτίρια από την πλημμύρα της 26ης Σεπτεμβρίου 2020 σε περιοχές του Δήμου Αγρινίου, της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας».
Στην απόφαση αυτή ορίζονται οι σχετικές διαδικασίες, οι όροι και οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση στεγαστικής συνδρομής για την ανακατασκευή ή επισκευή των κτιρίων που επλήγησαν από τις πλημμύρες της 26ης Σεπτεμβρίου 2020 και αφορά στις εξής Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου Αγρινίου:
- Κοινότητα Καινουρίου της Δημοτικής Ενότητας Θεστιέων και
- Κοινότητα Στράτου της Δημοτικής Ενότητας Στράτου
Οι κάτοικοι των συγκεκριμένων περιοχών προκειμένου να αιτηθούν τη χορήγηση στεγαστικής συνδρομής (Σ.Σ.) για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτήρια που επλήγησαν από τις πλημμύρες, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της ανωτέρω σχετικής Κ.Υ.Α., μπορούν να απευθύνονται στην
Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Δυτικής Ελλάδος (Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Δ.Ε. (Δ27)),
Ταχ. Δ/νση: Καλαβρύτων 52-56 & Φλέμιγκ (Α΄ όροφος) – Πάτρα Τ.Κ. :26333,
Τηλέφωνα: 2610589226 & 2610589113,
E-mail: daefkde@ggde.gr,
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για διενέργεια αυτοψίας στα πληγέντα κτίρια, είναι τρείς (3) μήνες από τη δημοσίευση της ανωτέρω σχετικής Κ.Υ.Α., στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως έως 18.08.2023
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:
Οι αιτήσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από τίτλους ιδιοκτησίας, οδοιπορικό σκαρίφημα και φωτογραφίες του πληγέντος κτηρίου (oι φωτογραφίες θα φέρουν το όνομα και την υπογραφή του/της ιδιοκτήτη/τριας).
Χορήγηση στεγαστικής συνδρομής στις Κοινότητες Καινουρίου και Στράτου
Χορήγηση στεγαστικής συνδρομής στις Κοινότητες Καινουρίου και Στράτου – ΦΕΚ