Δημοσθένης Κακούρης: «Η κίνηση στα πρατήρια καυσίμων της Αιτωλοακαρνανίας είναι σε χαμηλά επίπεδα»

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων εξέφρασε έντονη δυσαρέσκεια για την απόφαση της Κυβέρνησης να παρατείνει για έξι ακόμη μήνες το πλαφόν στις τιμές των καυσίμων και ο Δημοσθένης Κακούρης αναφέρεται στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας.

Μέσω επιστολής προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκο, η Ομοσπονδία επισημαίνει ότι η συνέχιση του πλαφόν θέτει σε κίνδυνο την επιβίωση των πρατηρίων, τα οποία πλήττονται ήδη από την οικονομική ασφυξία που προκαλούν οι αυξήσεις του κόστους λειτουργίας και οι λοιπές επιβαρύνσεις.

Η Π.Ο.Π.Ε.Κ. τονίζει ότι η επιβολή του πλαφόν το 2021, παρά τις αρχικές καλές προθέσεις, δημιούργησε στρεβλώσεις στην αγορά και δεν επέτρεψε στα πρατήρια να ανταπεξέλθουν στις αυξήσεις που ακολούθησαν.

Επιπλέον, υπογραμμίζεται ότι η τριετία που μεσολάβησε επιβάρυνε ακόμα περισσότερο τα πρατήρια με νέες αυξήσεις λειτουργικών εξόδων.

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Βενζινοπωλών Αιτωλοακαρνανίας – Λευκάδας, Δημοσθένης Κακούρης, δήλωσε στον Κωνσταντίνο Χονδρό και την Εφημερίδα «Σ» ότι η κίνηση στα πρατήρια της Αιτωλοακαρνανίας παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, ενώ τόνισε ότι οι υψηλές τιμές καυσίμων δεν οφείλονται στους πρατηριούχους.

Συγκεκριμένα ο κος. Κακούρης αναφέρει: «Διαμαρτυρηθήκαμε προς τον Υπουργό Ανάπτυξης τον κο. Θεοδωρικάκο σχετικά με τη συνέχιση ακόμη ενός εξαμήνου της επιβολής πλαφόν στα καύσιμα.

Είμαστε υποχρεωμένοι από το 2021 μέχρι και σήμερα να πουλάμε τα καύσιμά μας με πλαφόν, με βάση το κέρδος που είχαμε το 2021.

Η επιστολή διαμαρτυρίας προς την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης ήταν διότι μας υποχρεώνει να συνεχίσουμε να πουλάμε τα καύσιμά μας με πλαφόν για ακόμη ένα εξάμηνο.

Δεν έχουμε βέβαια καμία επίσημη ανταπόκριση στην επιστολή διαμαρτυρίας, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό επιβαρύνει πολύ τη λειτουργία των πρατηρίων μας και την καθημερινότητά μας, καθώς στα χρόνια αυτά υπάρχει αύξηση στους μισθούς, στο ρεύμα, στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεών μας όπως λ.χ. στη δέουσα επιμέλεια, στη χρήση παρόχου, επιβαρυνθήκαμε και με την αλλαγή των pos, υπάρχει αύξηση στα καταναλωτικά αγαθά και όχι μόνο.

Όλα αυτά καθιστούν πολλά πρατήρια να μην είναι βιώσιμα πλέον.

Δεν μπορεί δηλαδή λ.χ. το 2021 να κερδίζαμε 10 λεπτά το λίτρο και να συνεχίσουμε έτσι και το 2024 λόγω της επιβολής του πλαφόν, ενώ σε όλα υπάρχει αύξηση της τάξεως του 15% τουλάχιστον. Ζητούμε από το Υπουργείο Ανάπτυξης να λειτουργήσει η αγορά ελεύθερα και ανταγωνιστικά.

Οι τιμές της βενζίνης είναι κοντά στα 2 ευρώ το τελευταίο εξάμηνο, από 1,90 μέχρι και 2 ευρώ συγκεκριμένα.

Η διακύμανση που brent είναι μεταξύ των 75 δολαρίων και 85 δολαρίων, με αποτέλεσμα να μην μπορεί η τιμή να κατέβει κάτω από το 1,90.

Αυτό δεν είναι ευθύνη δική μας, ούτε ήταν ποτέ και δεν το θέλουμε αυτό.

Ως πρατηριούχοι θα θέλαμε οι τιμές των καυσίμων να είναι σε χαμηλά επίπεδα για να μπορούμε να πουλάμε ευκολότερα στον καταναλωτή και αυτός να μπορεί να κάνει περισσότερες μετακινήσεις, ενώ μέχρι και αυτή την στιγμή η κίνηση στα πρατήρια της Αιτωλοακαρνανίας είναι σε χαμηλά επίπεδα».

 

Διαβάστε επίσης: Αμφιλοχία: Τη Δευτέρα στον Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής το τελευταίο «αντίο» στην άτυχη Αρετή