Connect with us

Επιστήμες

Εκπαιδευτική αλληλεπίδραση 2ου ΕΠΑ.Λ. και 7ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου επί της Ρομποτικής (Photos)

Την Τετάρτη, 29 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της Δράσης Ευφυή Συστήματα-Αυτοματισμοί, οι Eκπαιδευτικοί Γεωργίου Ειρήνη, Μαμουζέλου Άννα και Μαρνέζος Αναστάσιος επισκέφτηκαν το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.
ekpaideftiki-allilepidrasi-2ou-epa-l-kai-7ou-dimotikou-scholeiou-agriniou-epi-tis-robotikis-photos

Την Τετάρτη, 29 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της Δράσης Ευφυή Συστήματα-Αυτοματισμοί, οι Eκπαιδευτικοί Γεωργίου Ειρήνη, Μαμουζέλου Άννα και Μαρνέζος Αναστάσιος επισκέφτηκαν το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.

Πιο ειδικά, οι Eκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν και ενημέρωσαν τους μαθητές της Ε’ και Στ’ Δημοτικού και τους εκαπιδευτικούς ύστερα από επικοινωνία και συνεργασία με τον Δ/ντή του Σχολείου κο. Παναγιώτη Μποκώρο και την εκπαιδευτικό του Σχολείου, κα. Ευσταθία Κατσούδα κλ ΠΕ06.

Κατ’ αρχάς, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς για το μάθημα της Ρομποτικής στα Σχολεία του ΕΠΑ.Λ. και του Δημοτικού, αντίστοιχα.

Οι Εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑ.Λ. παρουσίασαν στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού σχολείου τα έργα που έχουν ολοκληρώσει στη διάρκεια των μαθημάτων με τη συμμετοχή των μαθητών, τα οποία και εντυπωσίασαν τους μικρούς μας φίλους.

rompotiki

Αυτά ήταν συστήματα αυτοματισμού, φανάρια κυκλοφορίας, μέτρηση θερμοκρασίας και σχετικής υγρασίας στις σχολικές αίθουσες, αισθητήρα φωτοαντίστασης για ανεβοκατέβασμα τεντών κατοικίας, αυτόματη είσοδο αυτοκινήτων με αισθητήρα υπερύθρων, αυτοκινούμενο όχημα κατευθυνόμενο με joystick, αυτοκινούμενο όχημα με αισθητήρα απόστασης (υπερήχων) για αποφυγή εμποδίων και τέλος ένα ευφυές σύστημα που μετράει του παλμούς της καρδιάς.

Αρχικά οι μαθητές του Δημοτικού ενημερώθηκαν ότι οι παλμοί της καρδιάς διαφέρουν ανά ηλικία και δραστηριότητα. Αυτός είναι ο κοινός, απλός και κατανοητός κανόνας.

rompotiki1

Στη συνέχεια μιλήσαμε για τη βοήθεια του απινιδωτή σε περίπτωση προβλημάτων και την αντιμετώπισή τους άμεσα, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να σταθούμε στα σημεία που οι βιωματικές προσεγγίσεις και δράσεις αλληλεπίδρασης μεταξύ των δύο Σχολείων είναι το πιο σημαντικό στοιχείο.

Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές ενισχύουν τη δημιουργικότητά τους, αναπτύσσοντας τη φαντασία τους και μαθαίνουν έτσι να σχεδιάζουν και να δημιουργούν δικά τους ρομποτικά έργα.

Συνολικά, η εκπαίδευση στη ρομποτική αναπτύσσει τις δεξιότητες των Μαθητών σε πολλούς Τομείς, ενθαρρύνοντάς τους να γίνουν καινοτόμοι, δημιουργικοί και επιτυχημένοι στον Τομέα της τεχνολογίας.

rompotiki2

 

Διαβάστε επίσης: Έπεσε το γνωστό Ρομπότ Σοφία στην Έκθεση Beyond (Video)

Advertisement

Τελευταία νέα →

AgrinioTimes ©2014