Auto-Moto
Formula 1: Ιπτάμενος… Φερστάπεν και στον Καναδά!
Super Max… ξανά! Ο Φερστάπεν άντεξε στην πίεση του Σάινθ και πήρε άλλη μία νίκη, αυτή τη φορά στο Γκραν Πρι του Καναδά, ανοίγοντας περισσότερο τη διαφορά στη μάχη του τίτλου.
Ο Μαξ Φερστάπεν τον… χαβά του! Με οδήγηση για Όσκαρ, ο «ιπτάμενος» Ολλανδός της Red Bull Racing έκανε τρομερό Γκραν Πρι, άντεξε στην πίεση του Σάινθ και πήρε άλλη μια νίκη, αυτή τη φορά στον Καναδά.
Κάπως έτσι, ο Φερστάπεν άνοιξε ακόμη περισσότερο τη διαφορά στη μάχη του τίτλου και δείχνει πως είναι και φέτος το απόλυτο αφεντικό για να διατηρήσει τα… σκήπτρα. Σάινθ και Χάμιλτον συμπλήρωσαν το βάθρο, ο Ράσελ τερμάτισε τέταρτος και ο Λεκλέρ στην πέμπτη θέση με απίθανο ντεμαράζ από την 19η που ξεκίνησε.
Μετά από μια καθαρή εκκίνηση στον Καναδά, ο Φερστάπεν έστριψε πρώτος στην πρώτη στροφή και άρχισε κατευθείαν να ανοίγει τη διαφορά, φτάνοντας να προπορεύεται σχεδόν 2 δευτερόλεπτα μετά από τρεις γύρους. Πίσω του, είχε αρχίσει να σχηματίζεται ένα τρενάκι, με τον Λεκλέρ να αρχίζει το… ντεμαράζ από την 19η θέση που εκκίνησε και να κερδίζει διαρκώς θέσεις.
Φερστάπεν και Χάμιλτον μπήκαν στα πιτς στον 10ο γύρο, η σειρά άλλαξε με τον Σάινθ να προπορεύεται και τον Αλόνσο να βρίσκεται δεύτερος, αλλα ο Φερστάπεν μέσα σε πέντε γύρους ανέβηκε εκ νέου δεύτερος. Για δεύτερη φορά πριν τον 20ο γύρο είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, κάτι που εκμεταλλεύτηκαν αρκετοί πιλότοι, μεταξύ αυτών και ο Σάινθ, για να μπουν στα πιτς.
Ο Φερστάπεν είχε ανακτήσει την πρωτιά, ο Σάινθ ήταν δεύτερος αλλά σε μεγάλη απόσταση, με τους Χάμιλτον, Αλόνσο να ακολουθούν και τον Λεκλέρ να έχει ανέβει 6ος, χωρίς να έχει κάνει ακόμη πιτ στοπ.
Τα ελαστικά του Φερστάπεν άρχιζαν να φθείρονται στα μέσα στου Γκραν Πρι, οι σκέψεις για δεύτερο πιτ στοπ άγχωναν την ομάδα του ωστόσο αποφάσισαν να τον ρίξουν μέσα. Όταν βγήκε, βρέθηκε ρόδα με ρόδα με τον Χάμιλτον, σε ένα στιγμιότυπο που θύμισε τις περσινές τους μάχες, με τον Ολλανδό τελικά να τον προσπερνά στον επόμενο γύρο ανεβαίνοντας δεύτερος.
Ο Φερστάπεν είχε φρέσκα ελαστικά, μάζευε υπερβολικά γρήγορα τη διαφορά και με 20 γύρους να απομένουν, έμοιαζε βέβαιο πως θα πλησιάσει σύντομα τον Σάινθ.
Η εγκατάλειψη του Τσουνόντα, όμως, έδωσε την ευκαιρία στον Μεξικανό να μπει στα πιτς, βγήκε δεύτερος και το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, εκμηδενίζοντας τη διαφορά του από τον Ολλανδό που προπορευόταν. Αυτό ήταν, είχαμε μάχη ξανά.
Ο Φερστάπεν δεν άνοιγε τη διαφορά πάνω από το δευτερόλεπτο από τον Σάινθ, κάτι που έδινε το δικαίωμα στον δεύτερο να χρησιμοποιεί το DRS αλλά ακόμη και όταν τον πλησίασε στα 3 δέκατα του δευτερολέπτου, δεν μπορούσε να τον περάσει. Ο Σάινθ πίεζε, ο Φερστάπεν άντεχε και με τρομερή οδήγηση στο φινάλε του Γκραν Πρι, ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull Racing πήρε άλλη μία νίκη, τη δεύτερη στη σειρά.
sport-fm.gr