Connect with us

Εκδηλώσεις

Γ.Ε.Α.: Στις 4 Απριλίου η συναυλία μουσικής δωματίου για βιολοντσέλο και πιάνο

Η Γ.Ε.Α. μας προσκαλεί όλες και όλους στις 4 Απριλίου στο Παπαστράτειο Μέγαρο στη συναυλία μουσικής δωματίου για βιολοντσέλο και πιάνο.
Η Γ.Ε.Α. μας προσκαλεί όλες και όλους στις 4 Απριλίου στο Παπαστράτειο Μέγαρο στη συναυλία μουσικής δωματίου για βιολοντσέλο και πιάνο.

Η Γ.Ε.Α. μας προσκαλεί όλες και όλους στις 4 Απριλίου στο Παπαστράτειο Μέγαρο στη συναυλία μουσικής δωματίου για βιολοντσέλο και πιάνο.

Το Τμήμα «Πνευματικών και Καλλιτεχνικών Εκδηλώσεων» της Γυμναστικής Εταιρείας Αγρινίου παρουσιάζει την Παρασκευή, 4 Απριλίου στις 21:15 στο Παπαστράτειο Μέγαρο μια συναυλία μουσικής δωματίου για βιολοντσέλο και πιάνο με τίτλο «Από τη Βιέννη στη Μόσχα, ένα μουσικό ταξίδι» και συντελεστές το Χριστόφορο Μιρόσνικοφ στο τσέλο και την Πόπη Μαλαπάνη στο πιάνο.

Την παρουσίαση της βραδιάς θα κάνει η Έβελυν Τριανταφύλλου.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη

Με αφετηρία δύο από τις σπουδαιότερες κοιτίδες της μουσικής δημιουργίας όλων των εποχών, τη Βιέννη και τη Μόσχα, θα έχουμε τη χαρά να ακούσουμε ένα πρόγραμμα υψηλής δεξιοτεχνίας με κάποια από τα σπουδαιότερα έργα μουσικής δωματίου για τσέλο και πιάνο.

Έργα συνθετών όπως ο Σούμπερτ, ο Σοστακόβιτς και ο Ραχμάνινοφ θα μας «ταξιδέψουν» στην εποχή του ρομαντισμού, όπως αυτός αποτυπώθηκε από δύο διαφορετικές μουσικές παραδόσεις: τη συγκρατημένη και εσωτερική γερμανική σχολή και την πληθωρική και παθιασμένη ρωσική.

mirosnikof malapani gea

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

C. M. von Weber – Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο σε Ντο μείζονα

F. Schubert – Σονάτα Αρπετζιόνε

D. Shostakovich – Σονάτα για βιολοντσέλο και πιάνο σε Ρε ελάσσονα, Έργο 40

S. Rachmaninov – Ελεγεία

I. Stravinsky – Chanson Russe

A. Arutiunian – Impromptu

Βιογραφικά των καλλιτεχνών:

Νικητής κορυφαίων βραβείων σε διεθνείς διαγωνισμούς και ECHO «Rising Star» το 2004, ο τσελίστας Χριστόφορος Μιρόσνικοβ έχει εμφανιστεί σε σημαντικούς ευρωπαϊκούς χώρους, όπως το Wigmore Hall στο Λονδίνο, το Symphony Hall στο Μπέρμιγχαμ, το Concertgebouw στο Άμστερνταμ, το Konzerthaus στη Βιέννη, το Mozarteum στο Σάλτσμπουργκ, το Palais des Beaux-Arts στις Βρυξέλλες, τη Cité de la Musique στο Παρίσι, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Κολωνία Φιλαρμονία και το Weill Recital Hall στο Carnegie Hall.

Χαρακτηρισμένος για την «μουσική ευαισθησία και την τεχνική του δεξιοτεχνία», ο κος. Μιρόσνικοβ έχει εμφανιστεί ως σολίστ με ορχήστρες δωματίου και συμφωνικές ορχήστρες σε Ευρώπη, Βόρεια και Νότια Αμερική και Ασία.

Στην Ιαπωνία, έχει συνεργαστεί με τις Φιλαρμονικές Ορχήστρες του Τόκιο και της Ναγκόγια υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Βλαντίμιρ Φεντοσέγιεφ και έχει εμφανιστεί ξανά μαζί του στη Μόσχα και σε περιοδεία στο Ηνωμένο Βασίλειο με τη Συμφωνική Ορχήστρα Τσαϊκόφσκι.

Ο Χριστόφορος έχει συμμετάσχει σε σημαντικά φεστιβάλ, όπως το Φεστιβάλ του Βλαντιμίρ Σπιβάκοφ στο Κολμάρ της Γαλλίας και το Music Isle Festival στη Νότια Κορέα. Από το 2004 είναι τακτικός προσκεκλημένος στο Διεθνές Μουσικό Φεστιβάλ της Αίγινας. Έχει παραδώσει masterclasses στην Ακαδημία Μπασμέτ στη Λευκορωσία, καθώς και σε Ηνωμένες Πολιτείες, Μεξικό, Γαλλία και άλλες χώρες.

Έχει συνεργαστεί με διακεκριμένους μαέστρους, όπως οι Ενρίκε Μπάτιζ, Κρίστοφερ Γουόρεν-Γκριν, Νάνσε Γκουμ, Αλόντρα ντε λα Πάρα, Τζεντ Γκέιλιν και Γιοχάν Γκορίτσκι.

Ο Μιρόσνικοβ έχει έντονο ενδιαφέρον για τη μουσική του 20ού αιώνα, έχοντας πραγματοποιήσει πρώτες εκτελέσεις έργων Ελλήνων, Ρώσων και Αμερικανών συνθετών, όπως οι Μ. Ζελέναγια, Λ. Κανάρης, Ν. Πιπέρης, Δ. Αρρίβας και Λ. Άουερμπαχ. Έχει συμμετάσχει, επίσης, σε συναυλίες και ηχογραφήσεις σύγχρονων έργων.

Σε ηλικία 15 ετών εισήχθη στο Μουσικό Κολλέγιο της Ακαδημίας Τσαϊκόφσκι, μελετώντας με την Γκαγιάνε Μντογιάν, και έναν χρόνο αργότερα έγινε ο νεότερος βραβευμένος στον 14ο Διεθνή Διαγωνισμό Νέων Καλλιτεχνών στην Ουγγαρία.

Συνέχισε τις σπουδές του με τη Νατάλια Σαχόφσκαγια στο Κρατικό Ωδείο Τσαϊκόφσκι της Μόσχας για επτά χρόνια. Το 2000 απέκτησε το Artist Diploma από το Ωδείο Oberlin στις Ηνωμένες Πολιτείες, υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή Άντορ Τοτ.

Εκτός από τη δραστήρια καριέρα του ως ερμηνευτής, ο Χριστόφορος διδάσκει στο Ωδείο “Eratio” στην Αθήνα, όπου διαμένει, και είναι Διευθυντής του Muse Classics International Music Competition.

Παίζει δύο τσέλα: ένα κατασκευασμένο από τον Francesco Guadagnini το 1905 και ένα νέο όργανο του 2023, δημιουργία του Κρεμονέζου οργανοποιού Lucas Curraz.

Η Πόπη Μαλαπάνη παρακολούθησε μαθήματα πιάνου στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας με τους Στάθη Γυφτάκη, Μαρία Παπαπετροπούλου και Νέλλη Σεμιτέκολο.

Συνέχισε τις μουσικές της σπουδές στην Ακαδημία του ‘Εσσεν, στη Γερμανία, με τους Prof. Michael Roll και Prof. Til Engel.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με τους Prof. Xavier Poncette, Alexander Schmalcz, Duo Ganev, Lilia Bojiadjieva, Δόμνα Ευνουχίδου, Θοδωρη Τζοβανακη κ.α.

Έχει εμφανιστεί σε ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου στην Ελλάδα και στη Γερμανία. Έχει συνεργαστεί με την ΚΟΑ στον κύκλο «Μουσικοί Περίπατοι στα Μουσεία» καθώς και στον κύκλο ηχογραφήσεων, που πραγματοποίησε η ΚΟΑ τον Ιούλιο 2020.

Από το καλοκαίρι του 2021 έχει αναλάβει την παραγωγή του Διεθνούς Μουσικού φεστιβάλ Αίγινας και από τον Οκτώβριο του 2022 στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το Καλογεροπούλειο Ίδρυμα Κορίνθου είναι υπεύθυνη του Προγράμματος «Ακούμε τους Νέους».

Από το Σεπτέμβρη του 2023 ως Μέλος της θερμοκοιτίδας D-HUB του σωματείου ΔΙΑΖΩΜΑ είναι Υπεύθυνη Δράσεων Σύγχρονου Πολιτισμού.

Aπό το Σεπτέμβρη του 2014 εργάζεται ως συνοδός μουσικών οργάνων και καθηγήτρια πιάνου στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας.

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (1995-2000).

 

Διαβάστε επίσης: Μεσολόγγι: Εντυπωσίασε η 5η Αναπαράσταση της Μάχης της Κλείσοβας

Advertisement

AgrinioTimes ©2014