Το σύστημα υποβοήθησης έχει τη δυνατότητα να προειδοποιεί τον οδηγό και τους επιβάτες για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου που πλησιάζουν το σταθμευμένο Volkswagen από πίσω. Για παράδειγμα, εντός του εύρους του συστήματος, μπορούν να ανιχνευθούν ποδηλάτες, οι οποίοι συχνά ανήκουν στους πιο ευάλωτους χρήστες του δρόμου.
Εκτός από τις πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού, το σύστημα προειδοποίησης εξόδου παρέχει προστασία και για τις πίσω πόρτες. Το νέο ID.7, το νέο Passat και το νέο Tiguan εξοπλίζονται στάνταρ με αυτό το σύστημα υποβοήθησης. Στα Golf, ID.4 και ID.5 διατίθεται προαιρετικά στην κατάλληλη εκδοχή του για το διαφορετικό λογισμικό του κάθε αυτοκινήτου.
Το νέο ID.7 είναι εξοπλισμένο με τις υψηλότερες προδιαγραφές του συστήματος υποβοήθησης. Το σύστημα προειδοποίησης εξόδου σαρώνει την περιοχή πίσω από το Volkswagen μέσω δύο αισθητήρων/ ραντάρ (αριστερά και δεξιά στον προφυλακτήρα) και ενημερώνει τους επιβάτες για τυχόν κίνδυνο πριν καν ακουμπήσουν το χερούλι της πόρτας.
Εάν πλησιάζει ένας χρήστης του δρόμου, ενεργοποιείται αυτόματα μια ένδειξη LED στον εξωτερικό καθρέφτη ως πρώτο στάδιο προειδοποίησης. Εάν παρ’ όλα αυτά ένα από τα χερούλια της πόρτας έχει ήδη τραβηχτεί η πόρτα παρεμποδίζεται για σύντομο χρονικό διάστημα προκειμένου να μην ανοίξει. Εάν τελικά η πόρτα ανοίξει, ακούγεται ένα προειδοποιητικό σήμα.
Επιπλέον, το σύστημα υποβοήθησης παραμένει ενεργό για τρία λεπτά μετά τη στάθμευση και την απενεργοποίηση του Volkswagen, προκειμένου να καλύψει όλους τους επιβάτες που βγαίνουν από το όχημα. Αντίστοιχα, το σύστημα προειδοποίησης εξόδου στο νέο Passat και το νέο Tiguan λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με το ID.7. Δεδομένου ότι και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με μηχανικές κλειδαριές θυρών, η πρόσθετη λειτουργία καθυστέρησης ανοίγματος της πόρτας από το ID.7 δεν είναι διαθέσιμη.
Το σύστημα προειδοποίησης εξόδου είναι προαιρετικά διαθέσιμο στα ID.4 και ID.5. Λειτουργεί σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως στο ID.7. Μόνη διαφορά: σε αυτά η ένδειξη LED στον εξωτερικό καθρέφτη ενεργοποιείται μόνο σε περίπτωση κινδύνου όταν οι επιβάτες χρησιμοποιούν ένα από τα χερούλια των θυρών. Τα άλλα στάδια προειδοποίησης είναι πανομοιότυπα με αυτά του ID.7.
Το πρώτο Volkswagen με σύστημα προειδοποίησης εξόδου ήταν το σημερινό Golf. Εδώ, το σύστημα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με τα ID.4 και ID.5. Όπως και τα μοντέλα Passat και Tiguan, το Golf είναι εξοπλισμένο με μηχανικές κλειδαριές θυρών, πράγμα που σημαίνει ότι η πρόσθετη λειτουργία καθυστέρησης του ανοίγματος της πόρτας δεν είναι διαθέσιμη.
Πηγή: Sport24.gr