Σχεδιασμένο με ακρίβεια, το e-4ORCE δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να διασχίζουν αβίαστα τις πιο δύσκολες συνθήκες με ευκολία και σιγουριά. Επιδεικνύοντας τις απαράμιλλες δυνατότητες της τεχνολογίας σε παγωμένα εδάφη, το X-Trail e-POWER e-4ORCE και το 100% ηλεκτρικό Ariya e-4ORCE διασχίζουν ομαλά διαδρομές εντός και εκτός δρόμου καθώς και μια συναρπαστική διαδρομή πάνω σε παγωμένες λίμνες με φόντο το περίφημο Βόρειο Σέλας.
Τόσο για καθημερινούς επιβάτες όσο και για περιπετειώδεις ταξιδιώτες, το e-4ORCE βοηθά να απελευθερωθεί η συγκίνηση της οδήγησης, αλλά ειδικά με φόντο τις παγωμένες λίμνες της Φινλανδίας, το e-4ORCE προσαρμόζεται για βέλτιστη απόδοση σε πάγο, χιόνι και δύσκολες συνθήκες εδάφους. Ο ανώτερος έλεγχος και η οδική συμπεριφορά, χάρη στο σύστημα διπλού κινητήρα.
Τα χαρακτηριστικά αυτά, επιτρέπουν στους οδηγούς να αντιμετωπίζουν τις παγωμένες στροφές και καμπές με μικρή διόρθωση του τιμονιού, ενώ υποστηρίζονται από μεμονωμένο φρενάρισμα και στους τέσσερις τροχούς. Το e-4ORCE της Nissan διαθέτει επίσης αναγεννητική κατανομή πέδησης –ελαχιστοποιώντας την κλίση του αυτοκινήτου προς τα εμπρός για να διασφαλιστεί ότι οι οδηγοί αισθάνονται ασφαλείς και έχουν τον έλεγχο, ανεξάρτητα από το αν αντιμετωπίζουν την παγωμένη τούνδρα της Αρκτικής ή την πρωινή μετακίνηση προς τη δουλειά.
Εξασφαλίζει επίσης ότι το όχημα κινείται αβίαστα κατά μήκος της προβλεπόμενης γραμμής στροφής, ώστε ο καθένας να μπορεί να αισθάνεται άνετα, περίπου σαν επαγγελματίας οδηγός αγώνων. Στην περίπτωση του X-Trail, το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνολική ισχύ 157 kW (213 PS) με έναν μπροστινό κινητήρα 150 kW (ροπή 330 Nm) και έναν πίσω κινητήρα 100 kW (ροπή 195 Nm).
Το σύνολο δημιουργεί ισχυρή επιτάχυνση από τα 0-100 km/h σε 7 δευτερόλεπτα. Έχει 10.000 φορές ταχύτερη απόκριση ροπής σε σχέση με ένα μηχανικό σύστημα 4WD. Το Ariya e-4ORCE έχει συνολική ισχύ συστήματος 225 kW (306 PS) με ροπή έως και 600 Nm. Αυτό δημιουργεί πολύ ισχυρή επιτάχυνση από 0-100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα.
Και τα δύο οχήματα απολαμβάνουν αυτοπεποίθηση και ευέλικτο χειρισμό σε όλες τις συνθήκες, επιτρέποντας μια ισχυρή αλλά ομαλή οδηγική εμπειρία. Το σύστημα e-4ORCE χρησιμοποιεί την μπαταρία για να τροφοδοτεί ένα σύστημα διπλού κινητήρα ομοιόμορφα κατανεμημένου σε κάθε άξονα για ανεξάρτητο έλεγχο των τροχών. Οι οδηγοί ακολουθούν εύκολα την επιδιωκόμενη γραμμή στροφής με ελάχιστη διόρθωση του τιμονιού αποφεύγοντας άνετα την υποστροφή.
Με το e-4ORCE, η ροπή κατανέμεται μπροστά και πίσω για να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση των ελαστικών ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και την κατάσταση του οχήματος, ενώ το φρενάρισμα ελέγχεται ξεχωριστά για κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς. Χάρη σε αυτόν τον ακριβή έλεγχο του συστήματος διπλού κινητήρα και των δυνατοτήτων διανυσματικής ροπής πέδησης, το όχημα διατηρεί τη σωστή πορεία.
Το κλειδί για την σταθερότητα του οχήματος στο δρόμο είναι η ισορροπημένη κατανομή ισχύος με το σύστημα διπλού κινητήρα, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε 1/10000ο του δευτερολέπτου, πολύ πιο γρήγορα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα τετρακίνησης. Λιγότερη κλίση προς τα εμπρός χάρη στην αναγεννητική κατανομή πέδησης για φυσική αίσθηση άνεσης. Η κλίση μειώνεται ελέγχοντας την ισορροπία μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.
Και το σύστημα διπλού κινητήρα σημαίνει μεγαλύτερο επίπεδο δέσμευσης αναγεννητικής ενέργειας, βελτιστοποιώντας έτσι την απόδοση του οχήματος σε κάθε ευκαιρία. Σε οποιεσδήποτε χειμερινές συνθήκες οδήγησης, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα στοιχεία με ασφάλεια, γνωρίζοντας ότι η τεχνολογία e-4ORCE σας καλύπτει απόλυτα, καθώς η Nissan επιδεικνύει ξεκάθαρα στα όμορφα αλλά σκληρά παγωμένα περιβάλλοντα της αγροτικής Φινλανδίας.
Πηγή: Sport24.gr