Κοινωνία
Η τεχνολογία «οδηγεί» την αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων
Τα στερεότυπα θέλουν κάθε άνδρα που σέβεται τον εαυτό του, να ονειρεύεται να οδηγήσει ένα πολυτελές αυτοκίνητο.Τα στερεότυπα θέλουν κάθε άνδρα που σέβεται τον εαυτό του, να ονειρεύεται να οδηγήσει ένα πολυτελές αυτοκίνητο.
Όσο πιο ακριβό, όσο πιο γρήγορο, όσο πιο φανταχτερό, τόσο πιο έντονο είναι το όνειρο για τους λάτρεις της οδήγησης.
Η πραγματικότητα δεν είναι πάντοτε τέτοια βέβαια, καθώς δεν ασχολούνται όλοι οι άνδρες με τα αυτοκίνητα, ούτε αγαπούν να τρέχουν με μεγάλες ταχύτητες.
Ακόμη χειρότερα, οι περισσότεροι από τους άνδρες αυτού του πλανήτη δεν μπορούν να αγοράσουν ένα από τα πανάκριβα πολυτελή οχήματα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες λανσάρουν κάθε τόσο.
Παρ’ όλα αυτά, τα πολυτελή αυτοκίνητα βρίσκονται εκεί έξω και παρότι απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό και συγκεκριμένα πορτοφόλια, στοχεύουν πάντοτε σε κάτι καλύτερο και καινοτόμο.
Η τεχνολογία είναι ένας ακόμη τομέας που οι άντρες συνήθως αγαπούν πολύ και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν χάνουν ευκαιρία να προσθέτουν στις νέες δημιουργίες τους.
Αυτό άλλωστε έκανε πριν από λίγους μήνες η Mercedes, που πρόσθεσε το ChatGPT στα οχήματα που κυκλοφορούν στην αγορά των Η.Π.Α.
Ο γερμανικός κολοσσός ανέβηκε στο κύμα που θέλει τον κόσμο να ασχολείται σε μεγάλο βαθμό με την τεχνητή νοημοσύνη και το προϊόν της Microsoft αποτέλεσε μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για συνεργασία μεταξύ δύο κορυφαίων εταιρειών από διαφορετικούς τομείς.
Μπορεί, όμως, η τεχνητή νοημοσύνη των αμερικανικών αυτοκινήτων της Mercedes να έχει το δικό της όνομα, αλλά η τεχνητή νοημοσύνη γενικώς είναι κάτι που ενδιαφέρει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία σε όλον τον πλανήτη.
Πόσο μάλλον εκείνες των πολυτελών οχημάτων, από τα οποία οι υποψήφιοι αγοραστές περιμένουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας να είναι στη διάθεσή τους.
Η τεχνητή νοημοσύνη, άλλωστε, δεν είναι κάτι άγνωστο ακόμη και σε όλους εμάς που πιθανώς δεν θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε κάποιο πολυτελές αυτοκίνητο.
Βρίσκεται στη διάθεση της ανθρωπότητας για σχεδόν μία δεκαετία, αφού έστω και με δειλά βήματα ξεκίνησε να χρησιμοποιείται σε κάθε πτυχή της ζωής μας.
Σταδιακά, οι αρχικές της ατέλειες άρχισαν να διορθώνονται και από ένα είδος «παιχνιδιού» για τους φανατικούς της τεχνολογίας, μετατράπηκε σε ένα υπερπολύτιμο βοήθημα για εκατοντάδες καθημερινές χρήσεις και για δεκάδες διαφορετικές βιομηχανίες σε όλον τον κόσμο.
Η τεχνητή νοημοσύνη βρήκε εφαρμογή στην ιατρική, στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, στην εξυπηρέτηση πελατών, στην εκπαίδευση, αλλά σε πολύ μεγάλο βαθμό και στη διασκέδαση.
Και το πρώτο είδος διασκέδασης που επέλεξε να της δώσει χώρο να αναπτυχθεί, με συγκλονιστικά αποτελέσματα, ήταν τα online καζίνο.
Η μετάβαση από τα φυσικά κτίρια στον ψηφιακό κόσμο ήταν πολύ γρήγορη, αλλά εξαιρετικά ομαλή και σε αυτό βοήθησε η τεχνητή νοημοσύνη.
Κάποτε το παιχνίδι της ρουλέτας σε ένα καζίνο προϋπόθετε φυσική παρουσία, συνεργασία με τον εκάστοτε dealer και συναλλαγές με το ταμείο.
Η ρουλέτα θεωρείται από πολλούς η πιο δημοφιλής διασκέδαση σε ένα καζίνο, αφού προήλθε από ένα πείραμα του Μπλες Πασκάλ τον 17ο αιώνα.
Ο Μέγας Ναπολέων λάτρεψε το παιχνίδι και την τοποθέτησε στο πρώτο γαλλικό καζίνο που ο ίδιος δημιούργησε, με αποτέλεσμα να εξαπλωθεί η φήμη της παντού ως το τέλος του 20ου αιώνα.
Η ρουλέτα στην ψηφιακή εποχή έχει αλλάξει εντυπωσιακά χάρη στην τεχνολογία, αφού ο παίκτης μπορεί να την απολαύσει ανά πάσα στιγμή, από όπου κι αν βρίσκεται.
Η τεχνητή νοημοσύνη από την άλλη άλλαξε την εμπειρία χρήσης, αφού ο παίκτης μπορεί να συνομιλήσει με live dealer, να αλληλοεπιδράσει με άλλους παίκτες και ταυτόχρονα να πραγματοποιεί συναλλαγές μέσα στις online πλατφόρμες καζίνο με απόλυτη ασφάλεια και να εξυπηρετείται από το τμήμα πελατών.
Στο ίδιο περίπου στιλ θέλουν να χρησιμοποιήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες την τεχνητή νοημοσύνη, προς δικός τους όφελος.
Άλλωστε, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πλέον τόσο πολύπλοκα και ποιοτικά, που ο ιδιοκτήτης τους από μόνος του είναι δύσκολο να διαχειριστεί όλες τις πληροφορίες.
Με τις νέες τάσεις της τεχνολογίας, η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει στα οχήματα με στόχο να αποτελέσει τουλάχιστον τον βοηθό για βασικές λειτουργίες.
Από τον πρώτο έλεγχο των συστημάτων πριν ξεκινήσει ένα ταξίδι, έως τη διασκέδαση των επιβατών ανάλογα με τις συνήθειές τους όπως έχουν ήδη καταγραφεί, η τεχνολογία είναι πανταχού παρούσα.
Η Toyota δημιούργησε ένα chatbot που ελέγχει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, την αντίσταση του αέρα και την αποδοτικότητα της μηχανής πριν καν ο οδηγός καταλάβει ότι κάτι μπορεί να μην πηγαίνει καλά.
Άλλοι κατασκευαστές επέλεξαν λύσεις που αφορούν στις διαδικασίες παραγωγής, όπως η BMW που έχει αφήσει στην τεχνητή νοημοσύνη το έργο του σχεδιασμού νέων μοντέλων.
Χάρη στα προγνωστικά μοντέλα, η τεχνολογία υλοποιεί τις ιδέες της, συνδυάζοντας το design με την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα.
Διαβάστε επίσης: Επίσημη πρώτη για την Πίστα BMX στο Αλσύλιο Γριμπόβου PRG Fest στις 24 και 25 Αυγούστου