Connect with us

Slider

Ιόνια Οδός: Στην κυκλοφορία το τμήμα Αμφιλοχία-Άρτα (Φωτογραφίες – Βίντεο)

20446331 1250795258375984 343611682 o

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα της Ιόνιας Οδού από Αμφιλοχία μέχρι Άρτα, από τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη.

Πρόκειται για ένα έργο 27 χιλιομέτρων κομβικής σημασίας, με την παράδοση του οποίου, η Ιόνια Οδός γίνεται ένας ενιαίος αυτοκινητόδρομος συνολικού μήκους 182 χιλιομέτρων.

Με το νέο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου σε πλήρη λειτουργία, παρακάμπτονται οι στροφές της περιοχής Μενιδίου και η διάρκεια της διαδρομής από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας έως και την παράκαμψη Άρτας, μειώνεται σχεδόν στο μισό και από 40 λεπτά σήμερα μέσω του υφιστάμενου εθνικού οδικού δικτύου, δε θα ξεπερνά πλέον τα 20 λεπτά μέσω Ιόνιας Οδού.

Νέα Οδός: Παράδοση σε κυκλοφορία τμήματος 27 χλμ. από Α/Κ Αμφιλοχίας έως Παράκαμψη Άρτας

Η Νέα Οδός ανακοινώνει πως παραδόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα της Ιόνιας Οδού  από τον Ανισόπεδο Κόμβο Αμφιλοχίας έως και την παράκαμψη Άρτας, μήκους 27 περίπου χιλιομέτρων.

Σήμερα σε κυκλοφορία βρίσκονται το τμήμα από Αντίρριο έως Ανισόπεδο Κόμβο Αμφιλοχίας συνολικού μήκους 102 χλμ. και το τμήμα από την αρχή της παράκαμψης Άρτας (περιοχή Σελλάδες) έως και την Πέρδικα Ιωαννίνων, συνολικού μήκους 53 χλμ.

Με την παράδοση αυτών των ενδιάμεσων 27 χιλιομέτρων, η Ιόνια Οδός γίνεται ένας ενιαίος αυτοκινητόδρομος συνολικού μήκους 182 χιλιομέτρων. Εντός Αυγούστου, θα παραδοθούν σε κυκλοφορία και τα τελευταία 14 χιλιόμετρα του τμήματος Πέρδικα Ιωαννίνων έως την ένωση με την Εγνατία Οδό και ο αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού θα είναι στο σύνολο του σε κυκλοφορία.

Με το νέο τμήμα, παρακάμπτονται οι στροφές της περιοχής Μενιδίου και η διάρκεια της διαδρομής από Α/Κ Αμφιλοχίας έως και Παράκαμψη Άρτας, μειώνεται σχεδόν στο μισό και από 40 λεπτά που διαρκεί σήμερα μέσω υφιστάμενης εθνικής οδού, δε θα ξεπερνά τα 20 λεπτά μέσω Ιόνιας Οδού.

Το σύνολο του τμήματος διαθέτει 2 λωρίδες κυκλοφορίας και Λ.Ε.Α. καθόλο το μήκος του, ενώ στα τεχνικά του χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται 5 γέφυρες, 22 άνω και κάτω διαβάσεις και 34 οχετοί.

Στις θέσεις 105 χλμ., 116 χλμ. και 128 χλμ. στη διάθεση των χρηστών βρίσκονται χώροι προσωρινής στάθμευσης με W.C, ενώ στο τμήμα συναντάται ο Ημικόμβος Κομποτίου στο 125,7 χλμ. ο οποίος συνδέει την Ιόνια Οδό με την υφιστάμενη εθνική οδό Αντιρρίου – Άρτας.

Πλέον, το ταξίδι από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα, μέσω των λειτουργούντων τμημάτων της Ιόνιας Οδού, θα διαρκεί περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά, αντί σχεδόν 3,5 ωρών που απαιτούνταν μέσω της υφιστάμενης εθνικής οδού. Με την πλήρη ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, η διάρκεια του ταξιδιού θα μειωθεί σε μόλις 1 ώρα και 30 λεπτά.

Εγκατάσταση του ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων εντός του 2018 σχεδιάζει η κυβέρνηση, ενώ εξετάζεται πρόταση για μεταβλητό χρόνο παραχώρησης τμημάτων του οδικού δικτύου, προκειμένου να κρατηθούν πιο χαμηλά οι τιμές των διοδίων, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης Στο Κόκκινο και το Στάθη Σχινά.

Αναφερόμενος στο μεγάλο κόστος των διοδίων με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του τμήματος της Ιόνιας Οδού από το Ρίο μέχρι τα Ιωάννινα, ο κ. Σπίρτζης σχολίασε ότι «δυστυχώς τα διόδια δεν είναι μόνο στη Γέφυρα ακριβά, είναι και στους αυτοκινητόδρομους, γιατί αυτοί που έκαναν τους διαγωνισμούς και τις συμβάσεις το 2006-2007 και αυτοί που έκαναν τις αναθεωρήσεις το 2013, το μόνο που δεν φρόντισαν ήταν να υπάρχουν κοινωνικοί συντελεστές, άλλοι τρόποι για να χαμηλώσεις το ύψος των διοδίων προς τους πολίτες, να βρεις άλλες τεχνοκρατικές λύσεις για να είναι βιώσιμα τα έργα. Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να «βγαίνουν» τα έργα τεχνοοικονομικά, να διασφαλιστούν οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, όχι οι πολίτες που τα χρησιμοποιούν».

dji 0081

20447242 1250812595040917 2136684354 o

20447127 1250803815041795 1305991375 o

20427214 1250815925040584 483507090 o

20425008 1250812871707556 682071975 o

20424704 1250812075040969 176019336 o

20399239 1250812765040900 872306683 o

20399102 1250812511707592 1173860745 o

«Στόχος μέχρι το τέλος του χρόνου να γίνει ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων και μέσα στο 2018 να αρχίσει η εγκατάστασή του»

Εγκατάσταση του ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων εντός του 2018 σχεδιάζει η κυβέρνηση, ενώ εξετάζεται πρόταση για μεταβλητό χρόνο παραχώρησης τμημάτων του οδικού δικτύου, προκειμένου να κρατηθούν πιο χαμηλά οι τιμές των διοδίων, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης .

Αναφερόμενος στο μεγάλο κόστος των διοδίων με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του τμήματος της Ιόνιας Οδού από το Ρίο μέχρι τα Ιωάννινα, ο κ. Σπίρτζης σχολίασε ότι «δυστυχώς τα διόδια δεν είναι μόνο στη Γέφυρα ακριβά, είναι και στους αυτοκινητόδρομους, γιατί αυτοί που έκαναν τους διαγωνισμούς και τις συμβάσεις το 2006-2007 και αυτοί που έκαναν τις αναθεωρήσεις το 2013, το μόνο που δεν φρόντισαν ήταν να υπάρχουν κοινωνικοί συντελεστές, άλλοι τρόποι για να χαμηλώσεις το ύψος των διοδίων προς τους πολίτες, να βρεις άλλες τεχνοκρατικές λύσεις για να είναι βιώσιμα τα έργα. Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να «βγαίνουν» τα έργα τεχνοοικονομικά, να διασφαλιστούν οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, όχι οι πολίτες που τα χρησιμοποιούν».

«Έχουμε πει ότι για εμάς τα έργα δεν τελειώνουν με την ολοκλήρωση … αλλά όταν εγκατασταθεί το αναλογικό σύστημα διοδίων, για να μειώσουμε το ύψος χρέωσης ανά χιλιόμετρο», συνέχισε ο κ. Σπίρτζης και υπογράμμισε δύο στόχους:

– μέχρι το τέλος του χρόνου να γίνει ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων και μέσα στο 2018 να αρχίσει η εγκατάστασή του και να ολοκληρωθεί σε αρκετούς από τους οδικούς άξονες

– μέσω διαπραγματεύσεων κυρίως με τις τράπεζες που έχουν χρηματοδοτήσει έργα, να βρεθεί μοντέλο που θα μειώσει τα διόδια και θα έχει άλλες μεταβλητές.

Διευκρινίζοντας το δεύτερο, ο υπουργός είπε ότι «αυτή την στιγμή επεξεργαζόμαστε τις σχετικές προτάσεις για να δώσουμε συγκεκριμένες λύσεις, όπως το να μπορεί να είναι μεταβλητό μέγεθος ο χρόνος της παραχώρησης, δηλαδή να αυξάνεται όταν μειώνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος όπως σε περιόδους κρίσης, προκειμένου να κρατηθούν πιο χαμηλά οι τιμές των διοδίων, ενώ αντίστοιχα να μειώνεται ο χρόνος όταν αυξάνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος».

Ολοκληρώνεται το τμήμα Ρίο – Ιωάννινα, αρχές Σεπτεμβρίου τα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό

Νωρίτερα, με αφορμή την παράδοση του τμήματος Αμφιλοχία-Παράκαμψη Άρτας, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι «το τμήμα της Ιόνιας Οδού από το Ρίο ως τα Ιωάννινα τελειώνει, μένει μόνο να παραδοθεί τις επόμενες ημέρες η διασταύρωση και ένα μικρό τμήμα στον κόμβο με την Εγνατία … στη συνέχεια, λειτουργικά τελειώνει η περίοδος κατασκευής στις 31 Αυγούστου … και θα γίνουν τα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό στις αρχές Σεπτεμβρίου».

«Με την ολοκλήρωση του έργου, από το Ρίο ως τα Ιωάννινα ένας οδηγός θα κάνει από 1,5 ως 2 ώρες … είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για τη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο, τη βγάζει από την απομόνωση. Επιτέλους, μπορεί να έχει το δικό της μερίδιο στη δίκαιη ανάπτυξη της χώρας … τόσο στις παραγωγικές δομές που πρέπει να  αναπτυχθούν στην πρωτογενή παραγωγή και τη μεταποίηση όσο και στις υπηρεσίες», όπως τόνισε ο υπουργός.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «για την προσπάθεια να φτιαχτεί επιτέλους εθνικό σχέδιο για τη δίκαιη ανάπτυξη και την παραγωγική ανασυγκρότηση, προαπαιτούμενο ήταν να υπάρχουν οι βασικές υποδομές στη χώρα. Οι οδικές υποδομές έχουν ένα ακόμη σχέδιο για να ολοκληρωθούν παντού, το μέλημά μας είναι να ολοκληρώσουμε τις σιδηροδρομικές υποδομές στη χώρα, ώστε να αξιοποιηθούν όλα τα λιμάνια, να γίνουν όλα τα εμπορευματικά κέντρα που χρειαζόμαστε, να μπορεί η Ελλάδα να γίνει κόμβος συνδυασμένων μεταφορών, όχι μόνο για να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση αλλά για να προσελκύσει παραγωγικές δραστηριότητες και επενδύσεις που θα μας δώσουν πολύ μεγάλη υπεραξία».

20216722 1250795348375975 916497172 o

20399561 1250791548376355 921257042 o

20424620 1250790801709763 872706727 o

20427200 1250791271709716 352281569 o

20446307 1250795288375981 294185031 o

ionia amfiloxia

20447279 1250791188376391 597188147 o

20464920 1250791438376366 1714736251 o

Μεταξύ των παρόντων πολιτικών προσώπων, η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, Βουλευτές από την Ήπειρο, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Γιώργος Δέδες, οι Περιφερειάρχες Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας και Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, οι Αντιπεριφερειάρχες Χριστίνα Σταρακά, Γιάννης Λύτρας και Δημήτρης Μπαλαμπάνης, οι Δήμαρχοι Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου, Αμφιλοχίας Απόστολος Κοιμήσης, Ναυπάκτου Τάκης Λουκόπουλος, Θέρμου Σπύρος Κωνσταντάρας, Ακτίου- Βόνιτσας Γιώργος Αποστολάκης και αρκετά άλλα αυτοδιοικητικά και κομματικά στελέχη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Παρών επίσης και ο Αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ Μιχαήλ Γουρζής.

avgi.gr

Advertisement

Τελευταία νέα →

AgrinioTimes ©2014