Connect with us

Media-Lifestyle

Ήταν μία… «Happy Day» για τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και τους «Σήμερα»!

tiletheasi proini

Συμπληρώθηκε χθες το πρωί το παζλ για τις πρωινές εκπομπές με τις ψυχαγωγικές εκπομπές αλλά και το «Καλημέρα Ελλάδα» να προστίθενται στον ανταγωνισμό και να δίνουν τη δική τους «μάχη» για την τηλεθέαση.

Ποια προγράμματα κατάφεραν να υπερισχύσουν στο δυναμικό κοινό;

Σύμφωνα με τον Γιάννη Κωστίκα και το zappit.gr στο δυναμικό κοινό η ψυχαγωγία επικράτησε, αφού τόσο το «Happy Day» όσο και το «Mega Καλημέρα» σημείωσαν 18,8% και 12,1% αντίστοιχα. Ακολούθησε το «Καλημέρα Ελλάδα» 10,5%, η «Κοινωνία Ώρα Mega» με 9,9%, το «Σήμερα» 9,3%, η «Ώρα Ελλάδος» 8,6% και οι «Συνδέσεις» 6,1%.

Στο γενικό σύνολο το «Σήμερα» 15,9%, το «Καλημέρα Ελλάδα» 15,3%, το «Κοινωνία Ώρα Mega» είχε 14,4%, το «Happy Day» 13,2%, το «Mega Καλημέρα» 11,2%, η «Ώρα Ελλάδος» 11%, και οι «Συνδέσεις» 8,7%.

Χθες ήταν ειδική μέρα για τις εκπομπές λόγω της επικαιρότητας και αναμένουμε το επόμενο διάστημα για να δούμε πώς θα διαμορφωθεί ο χάρτης της τηλεθέασης

Η Τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Happy Day – 18,8

Mega Καλημέρα – 12,1

Καλημέρα Ελλάδα – 10,5

Κοινωνία ώρα Mega – 9,9

Σήμερα – 9.3

Ώρα Ελλάδος – 8,6

Συνδέσεις – 6,1

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σήμερα -15,9

Καλημέρα Ελλάδα – 15.3

Κοινωνία ώρα Mega – 14,4

Happy Day –13,2

Mega Καλημέρα – 11.2

Ώρα Ελλάδος – 11

Συνδέσεις – 8,7

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

 

Διαβάστε επίσης: Πρώτη η Κατερίνα Καινούργιου στο δυναμικό κοινό – Πρώτος ο Γιώργος Λιάγκας στο γενικό σύνολο

Advertisement

AgrinioTimes ©2014