Αγρίνιο
Κατάληψη στο 1ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου – Τα αιτήματα των μαθητών
Κατάληψη στο 1ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου – Τα αιτήματα των μαθητών
Κατάργηση ΕΒΕ – Παράδειγμα μαθήτριας 1ου ΓΕ.Λ. Αγρινίου: «Έχετε ακούσει πότε την λέξη όνειρο; Ήταν το όνειρό μου και μου το στερείτε με έναν εντελώς παράλογο τρόπο» αναφέρει η μαθήτρια. Νέα επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, αντικατοπτρίζει πόσοι μαθητές – αν και αριστούχοι – έχουν βρεθεί σε απόγνωση αφού δεν καταφέρνουν να μπουν στις σχολές που προτιμούν. Η μαθήτρια επισημαίνει στην επιστολή της τη δύσκολη χρονιά που πέρασε λόγω της πανδημίας, την αγωνία των δικών της και τους κόπους τους, ενώ στο τέλος στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα στην Υπουργό. «Τα καταφέρατε. Με αποκλείσατε με γενική βαθμολογία πάνω από 17. Πέτυχε η μεταρρύθμισή σας, λοιπόν. Θα εισαχθώ λοιπόν σε κάποια άλλη σχολή όμως πάντα θα είστε στη συνείδηση μου ως εκείνη που μου στερήσατε το “μεράκι μου”».
Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων – Πρόκειται για έλλειψη κοινής λογικής η εφαρμογή μιας τόσο δύσκολης εξέτασης όταν δεν έχουν συμπληρωθεί τα απαιτούμενα κενά από την τηλεκπαίδευση.
Ολιγομελή τμήματα – Καθημερινή έξαρση του ιού, απαραίτητη χρήση μάσκας, ωστόσο τα τμήματα παραμένουν με 20-25 μαθητές σε μόλις λίγα τετραγωνικά μέτρα.
Πρόσληψη εξειδικευμένων γιατρών σχετικά με την ψυχική υγεία των μαθητών– Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι κάποιοι καθηγητές αναγκάζονται να αναλάβουν το πόστο του ψυχολόγου στο σχολείο χωρίς να έχουν τις αντίστοιχες γνώσεις. Οι συμβουλές τους μπορεί όχι μόνο να μην σταθούν βοηθητικές στους μαθητές, αλλά να τους προβληματίσουν περισσότερο. Δεν στοχοποιούμε τους υπεύθυνους καθηγητές του σχολείο μας, απλώς επισημαίνουμε την αναγκαιότητα σωστής και εξειδικευμένης γνωμάτευσης, διευκρινίζουν οι μαθητές.
Στα πανό που έχουν αναρτήσει οι μαθητές αναφέρεται:
«ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Ε.Β.Ε ΜΑΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ», «50+1 ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΟΥΤΙΑ, ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ».
Οι μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Αγρινίου τονίζουν την ανάγκη όλα τα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας να συμμετάσχουν σε κοινό αγώνα προκειμένου να λειτουργήσουν πιο ομαλά οι σχολικές μονάδες.