Οικονομία
«Μαύρα» Χριστούγεννα για τα μαγαζιά
Όλα συνηγορούν πως για τα μαγαζιά αυτά τα Χριστούγεννα του 2024 ήταν «μαύρα» και αυτό γιατί σε εμπορικά και εστίαση η κίνηση ήταν μειωμένηΌλα συνηγορούν πως για τα μαγαζιά αυτά τα Χριστούγεννα του 2024 ήταν «μαύρα» και αυτό γιατί σε εμπορικά και εστίαση η κίνηση ήταν μειωμένη
Οι κύριοι παράγοντες που φαίνεται να επηρεάζουν αρνητικά τα έσοδα των επιχειρήσεων είναι:
–Μειωμένη αγοραστική δύναμη: Οι καταναλωτές έχουν λιγότερα χρήματα διαθέσιμα για καταναλωτικά αγαθά και υπηρεσίες.
–Αλλαγή καταναλωτικών συνηθειών: Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει τις προτεραιότητές τους και ξοδεύουν τα χρήματά τους διαφορετικά.
–Εξωτερικοί παράγοντες: Ο καιρός, τα τέλη κυκλοφορίας και άλλες οικονομικές πιέσεις επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά.
Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι πως δεν πρόκειται ούτε για γκρίνια, ούτε για τον περίφημο και, σε κάποιες περιπτώσεις, υπαρκτό «μιζεραμπιλισμό», που είναι και της μόδας.
Όλη η προσοχή έχει στραφεί στο υπόλοιπο μέχρι την Πρωτοχρονιά, με σύμμαχο τον καλύτερο καιρό, χωρίς φαινόμενα για μια εβδομάδα και πλέον.
Μόνο που αυτό το διάστημα δεν μπορεί να φτιάξει «κλίμα» για τις γιορτές, ούτε μπορούν τα μαγαζιά να ισοφαρίσουν την γενικότερη χασούρα.
Το διαπίστωνες και από την κίνηση στον δρόμο, άλλες εποχές στα μέρη που έχει ποτό ή φαγητό έβλεπες τελείως άλλη κινητικότητα.
Τώρα υπήρχαν βραδιές που ήταν σαν καθημερινή Ιανουαρίου με ανοιχτά μαγαζιά!
Κι αυτός ο Ιανουάριος είναι ο μεγάλος φόβος των επιχειρήσεων…
Διαβάστε επίσης: Επιμελητήριο: Η νέα Διοικητική Επιτροπή