Σε αυτό το πνεύμα, έχουμε και τον mega star ποδοσφαιριστή- επιχειρηματία, Ντέηβιντ Μπέκαμ, να είναι μέτοχος από το 2021 σε μια από τις εταιρείες που δείχνουν να κάνουν αυτό το βήμα για όποιον το επιλέγει, με ιδιαίτερη σοβαρότητα και σεβασμό στο κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Ήδη στο πορτφόλιο της Lunaz, υπάρχουν κάποια πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα που ξεκίνησαν ήδη τη “δεύτερη ζωή” τους.
Η Lunaz ανασχεδιάζει και δίνει νέα ζωή σε υπέροχα κλασικά αυτοκίνητα, τα οποία τα μετατρέπει σε αμιγώς ηλεκτρικά, εφαρμόζοντας πάνω τους universal συστήματα ηλεκτροκίνησης, που συνδυάζουν μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες, βάσει των προδιαγραφών που “συμφωνεί” ο ιδιοκτήτης (και παραγγελιοδόχος). Οι μετατροπές της Lunaz, δεν είναι φθηνές.
Ούτε όμως και τα αυτοκίνητα που μέχρι τώρα έχουν περάσει από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας για τη μεταμόσχευση μέσω της οποίας θα εμφυσηθεί μια νέα ζωή- και μάλιστα από την αρχή. Τα προϊόντα που προσφέρει η Lunaz, είναι αποκλειστικής συνεργασίας πράγμα που σημαίνει πως είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα κατόπιν συμφωνίας και δεν αποτελούν προϊόν εμπορίου- κάτι δηλαδή που μπορεί να βρεθεί στην αγορά ως ανταλλακτικό για ελεύθερη χρήση.
Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία έχει τρεις επιχειρηματικούς άξονες, γεγονός που την καθιστά κάτι σαν “κάθετη μονάδα”, αφού ότι χρειάζεται για να ολοκληρωθεί κάθε project, σχεδιάζεται και παράγεται in house. Η ειδίκευση της εταιρείας στα ιστορικά οχήματα μεγάλης συνήθως αξίας αλλά και στα παλιότερα μοντέλα της Range Rover και της Land Rover, προκύπτει και από το πόσο καλή είναι η δουλειά που γίνεται σε όλους τους τομείς, σε επίπεδο ποιότητας και προσοχής στη λεπτομέρεια.
Σε όλο τον κόσμο έχουν ξεκινήσει και δραστηριοποιούνται πολλές εταιρείες που κάνουν αυτή τη δουλειά σε παλιά- συμβατικά αυτοκίνητα, μετατρέποντάς τα σε αμιγώς ηλεκτρικά αλλά αυτό που μπορούμε να πούμε είναι πως η Lunaz ξεχωρίζει για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες που αποφασίζουν να προχωρήσουν σε μια τέτοια μετατροπή. Φυσικά, όπως είπαμε και πριν, όλο αυτό δεν έρχεται χωρίς κόστος- ή σχετικά φτηνά. Όχι. Είμαι μια πανάκριβη διαδικασία.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν ανακοινώνονται τιμές και η εταιρεία καλεί τον κάθε ενδιαφερόμενο για κατ’ ιδίαν συζητήσεις προκειμένου να διερευνηθεί το “που” είναι διατεθειμένος να φτάσει σε ότι έχει να κάνει με το κόστος της μετατροπής, προκειμένου να αποφασιστεί αν υπάρχει πρόσφορο έδαφος για σύναψη συμφωνίας.
Από την άλλη πλευρά βέβαια, το τελικό προϊόν, είναι μάλλον αντάξιο της τιμής για κάποιον που έχει να τα δώσει και σίγουρα, ποιοτικά και όχι μόνο, προσφέρει μια δεύτερη ζωή στο εκάστοτε αυτοκίνητο, όσο παλιό και αν είναι.
Πηγή: Sport24.gr