Connect with us

Αυτοδιοίκηση

Η παράταξη «Αξιοπιστία και Προοπτική» για την υποβάθμιση του Καταστήματος ΕΛ.ΤΑ. στο Θέρμο

elta

«Ενδεικτικά αναφέρεται πως ο ΕΛ.ΤΑ. είναι δημόσιος οργανισμός, η διοίκηση αυτού είναι διορισμένη από την εκάστοτε κυβέρνηση και υπάγεται στο Υπουργείο Ψηφιακής Μεταρρύθμισης. 

Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Θέρμου μόλις διαπίστωσε την αποχώρηση τριών υπαλλήλων από το υποκατάστημα του ΕΛ.ΤΑ. και την πρόσληψη μόνο ενός, με την υπ αριθμόν 39/25 απόφαση του στις 28/04/2021, μετά από συζήτηση, πήρε ομόφωνη απόφαση να ζητήσει από τη διοίκηση του ΕΛ.ΤΑ. και τους Βουλευτές του νομού.

  • Να στελεχωθεί με δύο ακόμη ταχυδρομικούς υπαλλήλους.
  • Να ενισχυθεί με μία μοτοσυκλέτα, για να δοθεί έτσι η δυνατότητα για γρήγορη διανομή της αλληλογραφίας
  • Να τοποθετηθεί ένα αυτόματο μηχάνημα συναλλαγών ώστε να εξυπηρετούνται άμεσα και με ταχύτητα οι συναλλασσόμενοι.

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 30/8/2021 και πριν από τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, εκ μέρους της παράταξής μας εκφράστηκε η απορία, για ποιον λόγο δεν ενημερώθηκε ποτέ το σώμα για την απάντηση, που δόθηκε από την διοίκηση ΕΛ.ΤΑ., στην οποία γίνεται λόγος για αναδιάρθρωση του ταχυδρομικού δικτύου και αλλαγή της συχνότητας διανομής, αλλά όχι για ικανοποίηση των αιτημάτων που υπεβλήθησαν. Ο κύριος δήμαρχος απάντησε ότι το κατάστημα του ΕΛ.ΤΑ. λειτουργεί όπως και πριν καθώς επίσης και ότι δεν πρόκειται περί υποβάθμισης το γεγονός πως συνταξιοδοτήθηκε ο προϊστάμενος αυτού, υπονοώντας φυσικά τον κύριο Αριστείδη Κατσαρό, δημοτικό σύμβουλο της παράταξής μας.

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 24/09/2021 και πριν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, δηλαδή στον χρόνο που οι παρατάξεις  έχουν την δυνατότητα να αποδείξουν τη δική τους προσέγγιση για την πορεία του τόπου,  ο δημοτικός σύμβουλος του συνδυασμού μας, κ.  Κατσαρός, τεκμηρίωσε αναφορικά με τα προβλήματα που προσέθεσε στον τόπο μας η διαμορφωθείσα κατάσταση, καθιστώντας σαφές πως βαδίζουμε στον δρόμο της υποβάθμισης. 

Πιο συγκεκριμένα και μιλώντας για τις δύο υπηρεσίες, Συναλλαγή και Διανομή, που ο ΕΛ.ΤΑ. παρέχει, διευκρίνισε ορισμένα σημεία: 

Συναλλαγή

Οι δύο μονάδες – ταχυδρομικοί υπάλληλοι εντός του καταστήματος που υπήρχαν και υπηρετούσαν – έγιναν μία. Η κατάσταση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχει πλημμελής εξυπηρέτηση των πελατών, γεγονός στο οποίο συνέβαλε και η αύξηση των δεμάτων λόγω Covid. Μέσα από τις υπάρχουσες συνθήκες, προοιωνίζεται ότι η εξυπηρέτηση θα είναι ακόμη πιο βραδεία κατά τους τελευταίους μήνες του χρόνου, λόγω πληρωμής φορολογικών υποχρεώσεων (ΕΝ.Φ.Ι.Α., Τέλη Κυκλοφορίας, έκδοση εργοσήμων από τους αλλοδαπούς). Αν τελικά οι πελάτες κρίνουν ως ανεπαρκή την εξυπηρέτηση και αλλάξουν πάροχο υπηρεσιών, θα αρχίσει ο φαύλος κύκλος: Μείωση εσόδων – Μείωση προσωπικού, κ.α.

Διανομή

Οι τέσσερις μονάδες – ταχυδρομικοί διανομείς, που προέβλεπε το προηγούμενο οργανόγραμμα – στην πράξη ήταν τρεις από 01/2020. Το νέο οργανόγραμμα όμως προβλέπει μόνο δύο θέσεις εργασίας.

Όσον αφορά τα χωριά, τα περισσότερα εξυπηρετούνται από διανομέα, μόνο μία φορά την εβδομάδα πλέον, ενώ με τη  προηγούμενη στελέχωση δύο με τρεις. Λαμβάνοντας υπόψη και την δικαιούμενη άδεια ενός διανομέα, π.χ. μια εβδομάδα,  είναι αυτονόητο πως η διανομή θα γίνεται σε 15 μέρες. 

Επίσης, οι συντάξεις που μοιράζονταν από τρεις διανομείς, τώρα πια μοιράζονται από δύο, κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επιβραδύνεται η διαδικασία. 

Έτσι και ο συνταξιούχος θα ταλαιπωρηθεί και ο επισκέπτης θα αναθεωρήσει τη διαμονή του στον Δήμο.

Παρόμοιο πρόβλημα η Κατούνα το αντιμετώπισε με την αρωγή κυβερνητικού Βουλευτή.

Το μέλλον λοιπόν του τόπου μας διακυβεύεται, ενώ ουσιαστική λύση ούτε δίνεται αλλά ούτε και επιδιώκεται, από τους έχοντες την ευθύνη του τόπου. Η δημοτική αρχή αρκέστηκε σε ένα ψήφισμα».

Advertisement

Τελευταία νέα →

AgrinioTimes ©2014