Connect with us

Ειδήσεις

Περί προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, στον Αυτοκινητόδρομο ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ

kukloforiakes ruthmiseis karpenisiou agriniou

«Περί προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, στον Αυτοκινητόδρομο ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ (από χ/θ 65+202 έως χ/θ 80+781), στην Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων (από χ/θ 79+000 ως χ/θ 88+900) και στην Επαρχ. Οδό Γέφυρα Αχελώου (Στράτος) – Εμπεσού – Άρτας (από χ/θ 0+001 έως χ/θ 60+000), για την διέλευση ειδικού οχήματος μεταφοράς τμήματος ανεμογεννήτριας και την τοποθέτηση κατάλληλης σήμανσης».

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Έ χ ο ν τ α ς υ π ό ψ η:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 52 και 109 του Ν. 2696/99 (ΦΕΚ 57/23-3-1999), «Περί κυρώσεως του
Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκαν, συμπληρώθηκαν και ισχύουν σήμερα.
2. Τις διατάξεις του Π.Δ. 208/2001 (Α-164) «Αναδιάρθρωση, σύσταση, οργάνωση και λειτουργία
Υπηρεσιών Τροχαίας Ελληνικής Αστυνομίας».
3. Τις διατάξεις του άρθρου 40 Π.Δ. 178/2014 «Οργάνωση Υπηρεσιών Ελληνικής Αστυνομίας».
4. Το υπ’ αριθ. IC.M7.CC.46236 από 03/07/2019 έγγραφο της ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.
5. Το υπ’ αριθ. ΛΕ/ΙΟ/03/12/24/11148 από 05/07/2019 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών και
Μεταφορών/ Γ.Γ.Υπ./Γεν. Δ-νση Συγκ-κών Υποδομών/ Διεύθυνση Δ17.
6. Το υπ’ αριθ197053/4851 από 08/07/2019 έγγραφο της Περιφ. Δυτ. Ελλάδας/ Δ.Τ.Ε./ Τμ. Συγκ.
Έργων / Δομών.
7. Η υπ’ αριθ. 6343/19/1452066 από 07/07/2019 αναφορά του Β΄ Τ.Τ. Αυτ/δρόμων Αντιρρίου –
Ιωαννίνων
8. Η υπ’ αριθ. 2501/10/972/128-μβ΄ από 08/07/2019 αναφορά του Τ.Τ. Αγρινίου
9. Η από 05/07/2019 αναφορά του Α.Τ. Εμπεσού (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου/e-mail) και
Αποσκοπούντες στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων, κατά την
μεταφορά ενός (1) πτερυγίου ανεμογεννήτριας από Μεσολόγγι με προορισμό την Τ.Κ. Θυάμου (θέση
«Γάβροβο») του Δήμου Αμφιλοχίας, από την εταιρεία «ΓΑΒΡΟΒΟ Α.Ε.».

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
ΑΡΘΡΟ (1)
1. Τον περιορισμό, ως προς τα όρια ταχύτητας, των οχημάτων:
α) Στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού (ρεύμα κυκλοφορίας προς Ιωάννινα), από την χ/θ
65 + 202 Α/Κ Ρίγανης, έως και την χ/θ 80 + 781 Α/Κ Κουβαρά και
β) Στο τμήμα της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων, από την χ/θ 79 + 000 έως και την χ/θ 88 + 900,
2. Τον αποκλεισμό της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας του Αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού, στο
ρεύμα κυκλοφορίας προς Ιωάννινα, κατά την ημέρα διέλευσης από την περιοχή ευθύνης μας του
υπερμεγέθους οχήματος, από την χ/θ 65 + 202 Α/Κ Ρίγανης έως την έξοδό του από αυτόν (χ/θ 80 + 781
Α/Κ Κουβαρά), ο οποίος θα εφαρμόζεται σύμφωνα με το εγκεκριμένο σχέδιο DAC 596B/6-03-2014 : ΚΣ –
2 : Κινητή σήμανση,
3. Την προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας,
τόσο στην χ/θ 80 + 781 (Α/Κ Κουβαρά) του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού, όσο και στην χ/θ 79 +
000 της Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων, κατά την έξοδο – κίνηση του υπερμεγέθους οχήματος μεταφοράς
ενός (1) πτερυγίου ανεμογεννήτριας.
– Για την εφαρμογή των ανωτέρω περιορισμών στον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού ορίζεται ότι, για
την απομάκρυνση και την επανατοποθέτηση της κάθετης σήμανσης κατά την ημέρα διέλευσης του ως
άνω υπερμεγέθους οχήματος, απαιτείται:
α. Αποκλεισμός του αριστερού τμήματος του Κλάδου Εξόδου στον Α/Κ Κουβαρά με κατεύθυνση προς
Ιωάννινα σύμφωνα με το εγκεκριμένο σχέδιο DAC 596B/6-03-2014: ΜΙΔ 5- Εργασίες Μικρής Διάρκειας,
β. Εφαρμογή ΜΙΔ 23 –Εργοτάξιο σε κόμβο/ δεξιός κλάδος εξόδου (αριστερά), στο ύψος του ισόπεδου
κόμβου στην συμβολή με την Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων,
γ. Εφαρμογή ΜΙΔ 27 – Εργοτάξιο σε κόμβο/αριστερός κλάδος εξόδου (δεξιά) στο ύψος του ισόπεδου
κόμβου στην συμβολή με την Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων,
δ. Εφαρμογή ΜΙΔ 33 – Εργοτάξιο σε κόμβο – νησίδα κάθετης οδού και
ε. Εφαρμογή ΜΙΔ 34 – Εργοτάξιο σε κόμβο – Σύμβολο κάθετης οδού με παράπλευρο.
– Ανωτέρω εργασίες θα πραγματοποιηθούν την σήμερον 09/07/2019.
4. Την σταδιακή ολιγόλεπτη ακινητοποίηση των κυκλοφορούντων οχημάτων σε ασφαλή σημεία
της Επαρχιακής οδού Γέφυρας Αχελώου (Στράτος) – Εμπεσού – Άρτας και στα δύο ρεύματα
κυκλοφορίας, από χ/θ 0+001 έως χ/θ 60+000 ή την εκτροπή αυτών μέσω παρακαμπτηρίων οδών,
καθ’ όλη την διάρκεια της διέλευσης του υπερμεγέθους οχήματος.
5. Ανωτέρω αποκλεισμοί – περιορισμοί, θα ισχύσουν μόνο κατά τον χρόνο διέλευσης του
υπερμεγέθους οχήματος μεταφοράς και σταδιακά από ώρα 05.00’ μέχρι και το πέρας διέλευσης
αυτού και συγκεκριμένα:
α. Την Τετάρτη 10/07/2019, για το τμήμα του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας οδού, από την χ/θ 65 +
202 Α/Κ Ρίγανης, έως και την χ/θ 80 + 781 Α/Κ Κουβαρά και για το τμήμα της Ε.Ο. Αντιρρίου –
Ιωαννίνων, από την χ/θ 79 + 000 έως και την χ/θ 88 + 900.
β. Την Πέμπτη 11/07/2019, για την Επαρχιακή οδό Γέφυρας Αχελώου (Στράτος) – Εμπεσού – Άρτας,
από την χ/θ 0+001 έως την χ/θ 60+000.

ΑΡΘΡΟ (2)
Κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα, η παραχωρησιούχος εταιρεία «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» και η εταιρεία
«ΓΑΒΡΟΒΟ Α.Ε» , κατά λόγο αρμοδιότητας, οφείλουν να ενημερώσουν έγκαιρα την αρμόδια κατά τόπο
Αστυνομική αρχή (Β΄ Τ.Τ. Αυτ/δρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων, Τ.Τ Αγρινίου & Α.Τ. Εμπεσού), σχετικά με
την ακριβή ημέρα και ώρα κίνησης του οχήματος, λαμβάνοντας υπόψη τα κυκλοφοριακά δεδομένα
και τις καιρικές συνθήκες των εν λόγω ημερών.
Οι ανωτέρω εταιρείες, οφείλουν σε όλη την διάρκεια της εκτέλεσης των μεταφορών να τοποθετούν
και να συντηρούν σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, την Πρότυπη Τεχνική Προδιαγραφή σήμανσης
εκτελούμενων έργων, εντός και εκτός κατοικημένης περιοχής, τα εγκεκριμένα εγχειρίδια Λειτουργίας και
Συντήρησης, τα Σχέδια Δράσης και τις εγκεκριμένες μελέτες, σύμφωνα με τις ανωτέρω (5) & (6) σχετικές,
τις απαιτούμενες πινακίδες σήμανσης, φανούς, αντανακλαστικά, προειδοποιητικές και πληροφοριακές
πινακίδες και γενικά να λαμβάνουν κάθε απαιτούμενο μέτρο, ώστε να εξασφαλίζεται, με αποκλειστική
μέριμνα και ευθύνη τους η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην περιοχή
των εκτελούμενων έργων. Επιπλέον σε κάθε περίπτωση να λαμβάνουν όλα τα προβλεπόμενα και
απαραίτητα μέτρα προστασίας των εργαζομένων.
Πέραν των ανωτέρω με μέριμνα των ανωτέρω εταιρειών:
α) Η περιοχή των ρυθμίσεων θα πρέπει να φωτίζεται επαρκώς κατά την διάρκεια της νύκτας. Ο
μηχανικός εξοπλισμός θα πρέπει να απομακρύνεται μετά το πέρας του ωραρίου εργασιών έκαστης
ημέρας και σε κάθε περίπτωση πριν νυχτώσει.
β) Θα πρέπει να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων της υφιστάμενης μόνιμης οριζόντιας και κατακόρυφης
σήμανσης που δεν θα ισχύουν κατά την διάρκεια των ρυθμίσεων και να τοποθετείται προσωρινή
σήμανση σε κατάλληλες θέσεις.
γ) Να προηγηθεί έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με τον
προσφορότερο τρόπο από τα Μ.Μ.Ε. και το διαδίκτυο, καθώς επίσης να παρέχεται συνεχής
πληροφόρηση για τις επικρατούσες συνθήκες κυκλοφορίας με τη χρήση πληροφοριακής σήμανσης,
σταθερά ή κινητά VMS κ.λ.π., ώστε να εξασφαλίζονται οι απαιτήσεις ομαλής και ασφαλούς διεξαγωγής
της κυκλοφορίας.
δ) Να ληφθεί ειδική μέριμνα για τις ώρες που αναμένεται αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος.
2

ΑΡΘΡΟ (3)
Σε περίπτωση μη τήρησης των όρων χορήγησης της παρούσας απόφασης, αυτή θα ανακαλείται και
σε περίπτωση σοβαρής διατάραξης της κυκλοφορίας θα διακόπτονται οι εργασίες με εντολή των
Διοικητών των αρμόδιων αστυνομικών υπηρεσιών (Β΄ Τ.Τ. Αυτ/δρόμων, Τ.Τ. Αγρινίου και του Α.Τ.
Εμπεσού), κατά λόγο τοπικής αρμοδιότητας.

ΑΡΘΡΟ (4)
Η παρούσα απόφαση ισχύει από την δημοσίευσή της (09/07/2019), σύμφωνα με το άρθρο 109 του
Ν. 2696/1999 Κ.Ο.Κ., την ανάρτησή της στο διαδίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 4 Ν. 3862/2010 και την
τοποθέτηση της προβλεπόμενης εργοταξιακής οδικής σήμανσης και λήγει την 11/07/2019.

ΑΡΘΡΟ (5)
Οι παραβάτες της Απόφασης αυτής, διώκονται και τιμωρούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις του
άρθρου 52 Ν. 2696/99 (Α-57) «Περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε,
συμπληρώθηκε και ισχύει σήμερα. Λήψη επιβαλλομένων μέτρων υλοποίησης παρόντος άρθρου
ανατίθεται στο Β΄ Τ.Τ. Αυτ/δρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων, Τμήμα Τροχαίας Αγρινίου και το Αστυνομικό
Τμήμα Εμπεσού, κατά λόγο τοπικής αρμοδιότητας.

– Ο –
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ
Ταξίαρχος

Advertisement

Τελευταία νέα →

AgrinioTimes ©2014