Media-Lifestyle
Το πολυνομοσχέδιο για τη διαφήμιση
Στις αρχές Μαΐου αναµένεται να φτάσει στη Βουλή το πολυνοµοσχέδιο για τη διαφήµιση, το οποίο θα περιλαµβάνει διατάξεις για το ηλεκτρονικό σύστηµα αγοράς και πώλησης τηλεοπτικού
διαφηµιστικού χρόνου, τη σύσταση Μητρώου Περιφερειακού και Τοπικού Τύπου, την επιβολή
της ποσόστωσης 70-30 υπέρ των περιφερειακών ΜΜΕ, τη δηµιουργία θεσµικού πλαισίου για τη θέσπιση καθεστώτος ενίσχυσης ιδιωτικών επενδύσεων στον τοµέα της οπτικοακουστικής παραγωγής και την ίδρυση εταιρείας διαστηµικών εφαρµογών.
parapolitika.gr