Connect with us

Αγρίνιο

Σ.Δ.Ε. Αγρινίου: Παρακολούθηση Εργασίας (Job Shadowing) ERASMUS+ στη Σαλομπρένια της Ισπανίας

Το Σ.Δ.Ε. Αγρινίου κατέχει Διαπίστευση Erasmus+ από το 2023 έως το 2027 για την υλοποίηση δραστηριοτήτων κινητικότητας υψηλής ποιότητας στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας ανάπτυξης του οργανισμού του.
s-d-e-agriniou-parakolouthisi-ergasias-job-shadowing-erasmus-sti-salobrenia-tis-ispanias

Το Σ.Δ.Ε. Αγρινίου κατέχει Διαπίστευση Erasmus+ από το 2023 έως το 2027 για την υλοποίηση δραστηριοτήτων κινητικότητας υψηλής ποιότητας στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας ανάπτυξης του οργανισμού του.

Στο πλαίσιο του πρώτου έτους της Διαπίστευσης του Σχεδίου 2023-1-EL01-KA121-ADU-000141216 του Τομέα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ADU)», υλοποίησε τη Μαθησιακή Κινητικότητα, ροή 3/τύπος δραστηριότητας: Παρακολούθηση Εργασίας (Job Shadowing) το χρονικό διάστημα 13-05-2024 έως 17-05-2024.

Η εκπαιδευτική αυτή δραστηριότητα αυτή αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος επιμόρφωσης του Σ.Δ.Ε. Αγρινίου μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ που έχουν στόχο να καταστήσουν το Σ.Δ.Ε. Αγρινίου ένα καινοτόμο σχολείο στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων και της Δια Βίου Μάθησης.

Η Παρακολούθηση Εργασίας (Job Shadowing) υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Δημόσιο Εκπαιδευτικό Φορέα Εκπαίδευσης Ενήλικων «S.E.P Salobreña» που εδρεύει στην Περιφέρεια της Γρανάδας.

Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε και ενημερωτική συνάντηση με διοικητικά στελέχη, με τον Διευθυντή Εκπαίδευσης στη Γρανάδα και με τον Διευθυντή στη Σαλομπρένια για το πλαίσιο της εκπαίδευσης ενήλικων στην περιοχή της Ανδαλουσίας.

Στην εν λόγω μαθησιακή κινητικότητα συμμετείχαν οι Εκπαιδευτικοί: Ο Υποδιευθυντής κος. Κωνσταντίνος Κουκούλης της Πληροφορικής, η κα. Βασιλική Κουρελή, Φιλόλογος και ο κος. Δημήτριος Δήμος της Αγγλικής Γλώσσας.

Κατά τη διάρκεια της κινητικότητας οι τρεις εκπαιδευτικοί συμμετείχαν, παρακολούθησαν και υλοποίησαν δράσεις όπως:

  • Παρακολούθηση μαθημάτων του τυπικού ωρολογίου προγράμματος προκειμένου να παρατηρηθούν η μεθοδολογία, οι διδακτικές τεχνικές και μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται από το διδακτικό προσωπικό.
  • Συμμετοχή σε μαθήματα (κυρίως Αγγλικά, Πληροφορική, Ισπανική Γλώσσα) κατά τα οποία υπήρξε αλληλεπίδραση με εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές και συζητήθηκαν οι ομοιότητες και διαφορές στο περιεχόμενο των γραμματισμών.
  • Ελεύθερη συζήτηση με εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές για θέματα κουλτούρας των δύο χωρών, κοινών τόπων και διαφορών.
  • Ξενάγηση σε διαφορετικά Σχολεία και παρακολούθηση αναλυτικών παρουσιάσεων από τους διευθυντές για τη Δομή των προγραμμάτων σπουδών, το μαθητικό δυναμικό, τη διάρθρωση της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ισπανία, στην οποία ενσωματώνονται και οι δομές της Δια Βίου Μάθησης.
  • Συμμετοχή σε πολιτιστικές δραστηριότητες.

Ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο και το κάστρο της πόλης Σαλομπρένια από τον Διευθυντή του Σχολείου και συναδέλφους.

Επίσκεψη και ξενάγηση στο ιστορικό φρούριο της Αλάμπρα στην πόλη της Γρανάδας.

Με την ολοκλήρωση της κινητικότητας πραγματοποιήθηκε συνολική αξιολόγηση του προγράμματος, σύνοψη των κεκτημένων ικανοτήτων, ανατροφοδότηση και συζήτηση.

Ακολούθησε απονομή πιστοποιητικών και δόθηκαν υποσχέσεις αμοιβαίας συνεργασίας των συμμετεχόντων σχολείων για το επόμενο έτος.

Κατά γενική ομολογία η εν λόγω κινητικότητα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και ενδυνάμωσε έτι περαιτέρω τους δεσμούς του Σχολείου με την Κοινότητα της Εκπαίδευσης Ενήλικων της Ισπανίας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι δεσμοί αυτοί έχουν ήδη αποδώσει καρπούς αφού κατά το πρόσφατο παρελθόν υλοποιήθηκαν δύο μαθησιακές ροές από την Ισπανία προς το Σ.Δ.Ε. Αγρινίου:

Μία Παρακολούθηση Εργασίας (Job Shadowing) τον περασμένο Μάρτιο και μια Μαθησιακή Κινητικότητα Ενηλίκων Εκπαιδευομένων τον περασμένο Απρίλιο.

 

Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο: Παρέλαση και δρώμενο για την Επέτειο της Απελευθέρωσης (Videos – Photos)

Advertisement

Τελευταία νέα →