Οικονομία
Σε Αγρίνιο και Πάτρα τα πρώτα φυσικά καταστήματα της Κινεζικής «Shein» στην Ελλάδα
Η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου «Shein», γνωστή για τη γρήγορη και οικονομική ένδυση, κάνει το επόμενο βήμα στην επέκτασή της στην Ελλάδα, με τη δημιουργία ενός δικτύου φυσικών καταστημάτων.Η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου «Shein», γνωστή για τη γρήγορη και οικονομική ένδυση, κάνει το επόμενο βήμα στην επέκτασή της στην Ελλάδα, με τη δημιουργία ενός δικτύου φυσικών καταστημάτων.
Παρά την κριτική που έχει δεχθεί για διάφορους λόγους, η «Shein φαίνεται αποφασισμένη να εδραιωθεί και στον ελληνικό χώρο του λιανικού εμπορίου.
Σχέδιο επέκτασης με φυσικά καταστήματα
Η «Shein», η οποία μέχρι πρόσφατα επικεντρωνόταν κυρίως στην ηλεκτρονική πώληση, έχει ήδη ξεκινήσει να επενδύει σε φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα.
Το πρώτο της βήμα στην ελληνική αγορά αφορά δύο πόλεις εκτός Αθηνών: το Αγρίνιο και την Πάτρα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες του dealnews.gr, η Shein έχει μισθώσει ένα κατάστημα στην Κεντρική Οδό του Παγκρατίου, που αναμένεται να λειτουργήσει σύντομα.
Εντός του καταστήματος, η εταιρεία αναζητά ήδη προσωπικό για να στελεχώσει την τοπική της παρουσία.
Στρατηγική ανάπτυξης και μελλοντικά σχέδια
Η στρατηγική της Shein για την ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων είχε ανακοινωθεί στα τέλη του 2022, με το πρώτο κατάστημα να ανοίγει στο Τόκιο.
Από τότε, δεν έχουν γίνει γνωστά περαιτέρω σχέδια επέκτασης της φυσικής παρουσίας της, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.
Η Ελλάδα φαίνεται να αποτελεί στρατηγική αγορά για τη Shein, η οποία αναζητά μικρού μεγέθους καταστήματα.
Αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει στην εταιρεία να λειτουργήσει τα καταστήματα κυρίως ως σημεία εξυπηρέτησης πελατών, αντί να τα μετατρέψει σε μεγάλες εμπορικές σάλες.
Μελλοντική εισαγωγή στο Χρηματιστήριο
Η Shein έχει εκφράσει την πρόθεση να εισαχθεί σε μεγάλο χρηματιστήριο, με αρχικές σκέψεις για τη Wall Street.
Ωστόσο, οι σινο-αμερικανικές εμπορικές εντάσεις και οι αυξημένες απαιτήσεις συμμόρφωσης την οδήγησαν στην επανεξέταση των σχεδίων της.
Τώρα, η εταιρεία εξετάζει το χρηματιστήριο του Λονδίνου, αλλά δεν έχει καθορίσει ακόμα χρονοδιάγραμμα για το IPO.
Παρά την παγκόσμια εμβέλεια της «Shein», τα οικονομικά της μεγέθη παραμένουν ασαφή, με τις αναλύσεις να δείχνουν μεγάλες αποκλίσεις στην αποτίμησή της, η οποία κυμαίνεται μεταξύ 60 και 90 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Διαβάστε επίσης: Σ.Ε.Ε.Δ.Α.: «Οι μικρές επιχειρήσεις του Εμπορίου περιμένουν από την Κυβέρνηση»