Auto-Moto
GP Σιγκαπούρης: Δράμα υπό βροχή για τις Ferrari, νίκη Hamilton
Οι Φέτελ, Φερστάπεν, Ράικονεν συγκρούστηκαν στην εκκίνηση και εγκατέλειψαν. Ανέλπιστα ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε επικεφαλής και κέρδισε στον αγώνα. Δεύτερος ο Ρικιάρντο και τρίτος ο Μπότας.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του αγώνα δόθηκε εκκίνηση υπό βροχή στους δρόμους της Μαρίνα Μπέι. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είχε πάρει την pole από τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου και ήταν πρώτος έχοντας δίπλα του το Φερστάπεν με τη Red Bull και πίσω τους Ρικιάρντο και Ράικονεν. Όλοι είχαν βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli καθώς το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο.
Η εκκίνηση έκρυβε δράμα καθώς το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Ράικονεν να εκκινεί καλύτερα από το Φερστάπεν. Έτσι οι δυο Ferrari έφτασαν στην 1η στροφή έχοντας ανάμεσά τους τον νεαρό Ολλανδό οδηγό. Ο Ράικονεν έχασε το πίσω μέρος πιθανόν από επαφή με τη Red Bull χτύπησε το Φερστάπεν και μαζί και οι δυο τον Φέτελ.
Κάπου εκεί τελείωσε ο αγώνας για τους τρεις και ωφελημένοι απ’ αυτή την τριπλή εγκατάλειψη ήταν ο Χάμιλτον που βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα και οι Ρικιάρντο, Μπότας που βρέθηκαν πίσω του. Το αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησε την κούρσα μέχρι να καθαρίσει η πίστα. Ο αγώνας καθώς το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο άργησε ν’ αποκτήσει ρυθμό. Ο Χάμιλτον είχε ενδιάμεσα ελαστικά όπως και οι Μπότας Σάινθ, αρκετοί όμως οδηγοί είχαν εκκινήσει με τα βρόχινα. Βάσει κανονισμού από τη στιγμή που είχαμε ελαστικά βροχής δεν ήταν υποχρεωμένοι οι οδηγοί να χρησιμοποιήσουν δυο γόμες.
Ο Φέτελ μιλώντας στους δημοσιογράφους τόνισε: “Δεν ήταν ιδανικό αυτό που έγινε, ούτε έχω δει πολλά. Είδα το Μαξ και μετά αυτόν και τον Κίμι να με χτυπούν. Έγινε και δεν αλλάζει”.
Ο Φερστάπεν έριξε την ευθύνη στο Φέτελ λέγοντας ότι από την αρχή τον έσπρωχνε προς την άκρη της πίστας χωρίς να έχει δει το Ράικονεν: “Όταν διεκδικείς τον τίτλο δεν παίρνεις τέτοια ρίσκα. Είδατε τι έγινε. Προσπάθησα να το αποφύγω. Δε νομίζω ότι ήταν αγωνιστικό συμβάν. Χαίρομαι που εγκαταλείψαμε και οι τρεις οπότε όλοι μοιραζόμαστε τον πόνο”.
Ο Ράικονεν συμπλήρωσε: ‘Πήγα να περάσω το Μαξ και βρέθηκα έξω. Ότι και να το προκάλεσε αυτό δεν αλλάζει και δεν έχει νόημα ν’ αρχίσουμε τις κατηγορίες”.
Από τη στιγμή που ο Μάγκνουσεν ήταν ταχύτερος με τα σλικ ελαστικά όλοι έσπευσαν ν’ αλλάξουν. Ο Ρικιάρντο μπήκε στον 29ο γύρο πριν το Χάμιλτον και έβαλε την πάρα πολύ μαλακή γόμα υπολογίζοντας να πάει μ’ αυτή ως το τέλος του αγώνα. Ο Χάμιλτον μπήκε στον επόμενο γύρο και βγαίνοντας ήταν πάλι πρώτος.
Ο Έρικσον έχασε τον έλεγχο της Sauber στη γέφυρα Άντερσον και ο αλυτάρχης του αγώνα αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο ασφαλείας ξανά. Ο αγώνας βρήκε ξανά ρυθμό και τελείωσε με τη συμπλήρωση του ορίου των δυο ωρών και όχι των 61 γύρων. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Χάμιλτον να πανηγυρίζει την 3η του συνεχή νίκη και την 7η φετινή. Ο Βρετανός κέρδισε και αύξησε τη διαφορά του από το Φέτελ στους 28 βαθμούς. Απομένουν 6 αγώνες και 150 βαθμοί να μοιραστούν σίγουρα πολλά μπορεί να συμβούν αλλά ο Χάμιλτον έχει σοβαρό πλεονέκτημα πλέον. Ο Ρικιάρντο συνέχισε το σερί των καλών εμφανίσεων φέτος με τη 2η θέση στο βάθρο ενώ ο Μπότας έδωσε ακόμη 15 βαθμούς στη Mercedes,σημαντικούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Στη Ferrari προβληματισμός καθώς ήταν ένας αγώνας που θεωρητικά έπρεπε να κερδίσουν. Επόμενος αγώνας το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου στη Μαλαισία στην πίστα της Σεπάνγκ όπου θεωρητικά η Mercedes έχει πλεονέκτημα.
Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:
Τάκης Πουρναράκης – newsauto.gr