Media-Lifestyle
Σπάνιο στατιστικό συναντάει κανείς στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen

Ένα σπάνιο στατιστικό συναντάει κανείς στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen λίγο πριν μας αποχαιρετήσει το 2018 καθώς στην κορυφή, με το ίδιο ακριβώς ποσοστό βρίσκονται δύο κανάλια, ο ALPHA και ο ΣΚΑΪ.
Την εβδομάδα 17-23, στο σύνολο του κοινού, είχαμε την απόλυτη ισοβαθμία καθώς τα δύο κανάλια συγκέντρωσαν το ίδιο ποσοστό 16.4% με τον ALPHA όμως να κερδίζει με 4,1 μονάδες διαφορά στο εμπορικό κοινό των 18-54.
Παρόλα αυτά την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό των 18-54 πήρε το Star με 17.4%, παρότι στο σύνολο ήταν μόλις τέταρτο.
Το Open διατήρησε τα ποσοστά του αναλοίωτα, με τον ΑΝΤ1 να ανεβάζει έστω και λίγο τα δικά του.
17-23/12(ηλικία 18-54) | 10-16/12(ηλικία 18-54) | |
ΣΚΑΪ | 16,4% (12,3) | 17,5% (13,6) |
ALPHA | 16,4% (16,4) | 16,5% (16,6) |
ΑΝΤ1 | 15,1% (14,8) | 14,5% (14,5) |
STAR | 14,1% (17,4) | 12,4% (14,8) |
OPEN TV | 6,9% (7,4) | 6,9% (7,6) |
ΕΡΤ1 | 5,4% (3,6) | 6,3% (4,3) |
ΕΡΤ2 | 2% (1,7) | 2,1% (1,8) |
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV | 1,5% (1,8) | 1,6% (1,9) |
Nielsen
