Παρά τον έντονο ανταγωνισμό και τις ασταθείς συνθήκες, η εταιρεία διατήρησε με επιτυχία την κερδοφόρα ανάπτυξή της και υπερασπίστηκε την κορυφαία θέση της στην παγκόσμια premium κατηγορία: Συνολικά 2.554.183 πολυτελή οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες όλη τη χρονιά, μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου (2022: 2.399.632 μονάδες / +6,4%) – συμπεριλαμβανομένων 717.620 μονάδων το τέταρτο τρίμηνο (4ο τρίμηνο 2022: 651.794 μονάδες / +10,1%).
Οι παραδόσεις για το σύνολο του έτους σημείωσαν σταθερή άνοδο, με αποτέλεσμα ένα μερίδιο αγοράς 3,3%. Η υψηλή ζήτηση για τα προϊόντα του ήταν ο κινητήριος μοχλός για τα συνεχιζόμενα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα του BMW Group: Το περιθώριο EBT του Ομίλου ανήλθε στο 11,0% (2022: 16,5%, 4ο τρίμηνο: 8,6%, 2022: 8,2%), πάνω από τον στρατηγικό στόχο του 10%.
Το περιθώριο ΕΒΙΤ στον Τομέα Αυτοκινήτου με 9,8% (2022: 8,6%- 4ο τρίμηνο: 8,5%- 4ο τρίμηνο 2022: 8,5%) ήταν εντός του προβλεπόμενου εύρους στόχου 9,5-10,0%. Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, η νέα και ελκυστική γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας αποτέλεσε κύριο μοχλό ανάπτυξης. Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 375.716 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (2022: 215.752 μονάδες / +74,1%) σε πελάτες, που αντιπροσωπεύει περίπου το 15% των συνολικών πωλήσεων, όπως είχε προβλεφθεί.
Συμπεριλαμβανομένων των PHEV που παραδόθηκαν, το BMW Group πούλησε συνολικά 565.875 ηλεκτροκίνητα οχήματα (2022: 433.792 μονάδες / +30,5%) και έτσι απέσπασε μερίδιο πωλήσεων 22%. Ο εξηλεκτρισμός του χαρτοφυλακίου οχημάτων συμβάλλει σημαντικά στον περιορισμό των εκπομπών CO2 του Group, καθώς και στη συνεχή μείωση των εκπομπών CO2 του στόλου.
Στον ευρωπαϊκό στόλο, το BMW Group συνέχισε να μειώνει τις εκπομπές ρύπων το 2023: Με 102,1 γραμμάρια CO 2 ανά χιλιόμετρο (σύμφωνα με το WLTP- 2022: 105 g/km / -2,8%), η πρώτη ανεπίσημη τιμή ήταν σημαντικά χαμηλότερη από τον στόχο που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για 128,5 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Πηγή: Sport24.gr