Εγκεφαλογράφημα
Τακτικές παιδονόμου
Στο χθεσινό Δημοτικό συμβούλιο μπήκε από την κ. Σταρακά και τον κ. Μερμίγκη και το θέμα… των καταλήψεων των σχολείων.
Αν διαβάσει κανείς σήμερα ότι οι καταλήψεις αποτέλεσαν θέμα του χθεσινού Δημοτικού Συμβουλίου στο Αγρίνιο, θα κοιτούσε με απορία τη ιστοσελίδα η το έντυπο, που θα έγραφε κάτι τέτοιο… και δικαιολογημένα θα απορούσε: «Μα καλά , σήμερα που η μόνη κατάληψη που γίνεται στα σχολεία είναι από τους ιούς του κορωνοϊού, το Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου ασχολείται με τις καταλήψεις του Οκτωβρίου στην πόλη!;»
Είναι τραγικό.
Αυτό που συνέβη δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά μέλη της τοπικής μας κοινωνίας που θα μπορούσαν να το αποδεχτούν.
Πώς να αποδεχτείς ότι μια παιδαγωγός εκπαιδευτικός και μάλιστα διευθύντρια γυμνασίου της πόλης μας, έδωσε ονόματα δωδεκάχρονων παιδιών ως υπαίτια παρεμπόδισης των συμμαθητών τους να προσέλθουν στις αίθουσες διδασκαλίας κατά την περίοδο κινητοποιήσεων;
Πόσο σοβαροί είμαστε;
Δεν γνωρίζω, αν η ενέργεια αυτή της διευθύντριας προήλθε μετά από αυτεπάγγελτο αίτημα του κ. Εισαγγελέα ή ήταν απλά και μόνο πρωτοβουλία της.
Εάν συνέβη το δεύτερο, κατά την κρίση μου, το όλο γεγονός γίνεται ακόμα χειρότερο.
Δεν είμαι παιδαγωγός, αλλά θεωρώ, ότι αυτή η αντιμετώπιση κάθε άλλο παρά παιδαγωγική είναι. Αγγίζει μάλιστα, κατά την εκτίμηση μου, την έννοια του παραλόγου.
Δεν αντιμετωπίζονται με τακτικές παιδονόμου τα παιδιά, που οι γονείς εμπιστεύονται στους δασκάλους τους, για να τα εκπαιδεύσουν, όχι μόνο στα γράμματα, αλλά και στη ζωή.
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr