Media-Lifestyle
Τελικός «GNTM 5»: Η τηλεθέαση που σημείωσε απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Την τελευταία του μάχη για την τηλεθέαση έδωσε χθες, Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου, το «GNTM». Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με την Αλεξία να αναδεικνύεται νικήτρια και να κερδίζει το έπαθλο των 50.000 ευρώ.
Πώς τα πήγε, όμως, ο μεγάλος τελικός του «GNTM» στην τηλεθέαση;
Στο δυναμικό κοινό, η Γη της Ελιάς σημείωσε μέσο όρο 19,8% και ακολούθησε η Μουρμούρα με 18,7%. Το GNTM είχε 15%, ο Εκατομμυριούχος 13,5%, το Ρουκ Ζουκ 11,5%, Η δική μας οικογένεια 4,2%, τα Νούμερα 4,2% και ο Πλάτανος 2,5%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η Γη της Ελιάς είχε μέσο όρο 28,7%, η Μουρμούρα 17%, ο Εκατομμυριούχος 12,7% και το GNTM 11,4%. Το Ρουκ Ζουκ είχε 10,5%, Η δική μας οικογένεια 4,5%, τα Νούμερα 4,2% και ο Πλάτανος 3,5%.
Η τηλεθέαση της prime time
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Γη της Ελιάς – 19,8%
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 18,7%
GNTM – 15%
Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος – 13,5%
Ρουκ Ζουκ – 11,5%
Η δική μας οικογένεια – 4,2%
Τα νούμερα – 4,2%
Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 2,5%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Γη της Ελιάς – 28,7%
Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 17%
Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος – 12,7%
GNTM – 11,4%
Ρουκ Ζουκ – 10,5%
Η δική μας οικογένεια – 4,5%
Τα νούμερα – 4,2%
Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 3,5%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
zappit.gr
