Ειδήσεις
Θεολόγοι της Αιτωλ/νίας καλούνται για ανάκριση για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών
Για Χριστοφοβία κάνει λόγο η Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων – «Περίεργη» χαρακτηρίζει την υπόθεση, μιλώντας στο protothema, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νικηφόρος Κωνσταντίνου, ο οποίος αναμένει σήμερα στο γραφείο του τα πλήρη στοιχεία της υπόθεσης
Συνεχίζεται η «μάχη» των Θρησκευτικών, με τους Θεολόγους του νομού Αιτωλοακαρνανίας να καλούνται για ανάκριση από την Πταισματοδίκη με εντολή Εισαγγελέα και την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων να θεωρεί ως απαράδεκτη την όλη προσπάθεια που επιχειρείται στα σχολεία, με στόχο να παγιωθεί στην εκπαίδευση των ορθοδόξων μαθητών ο προσηλυτισμός στον μηδενισμό και στη Χριστοφοβία, τονίζοντας ότι «η κίνηση αυτή, προσβάλλει τους ορθόδοξους μαθητές, μηχανοποιεί εξεναντίον τους τη δημιουργία ανελεύθερων πολιτών».
Έτσι λοιπόν, Θεολόγοι του νομού Αιτωλοακαρνανίας καλούνται από την Πταισματοδίκη σε ανάκριση για να εξεταστούν ως μάρτυρες για το ζήτημα της διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Οι κλήσεις των Θεολόγων, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, εντάσσεται στο πλαίσιο μήνυσης κατά του υπουργού Παιδείας που κατέθεσε γονέας για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών και το περιεχόμενο του φακέλου διδασκαλίας του μαθήματος.
Ο Νικηφόρος Κωνσταντίνου επισημαίνει ότι «για μία μήνυση που κατέθεσε ένας γονιός εναντίον του υπουργού καλούνται να πάρουν θέση οι τοπικοί Θεολόγοι».
Πριν λίγες ημέρες το ΥΠΠΕΘ είχε δημοσιεύσει στοιχεία έρευνας για την αποδοχή των νέων προγραμμάτων σπουδών των Θρησκευτικών από τους εκπαιδευτικούς επισημαίνοντας ότι: «Με βάση τα δεδομένα των απαντήσεων προκύπτει ότι το διδακτικό και επιμορφωτικό υλικό των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, όπως αυτά προέκυψαν μετά τον διάλογο με την Εκκλησία, αντιμετωπίζεται θετικά από το 76% των Θεολόγων. Το ποσοστό αρνητικής αντιμετώπισης φθάνει το 15%, ενώ ένα ποσοστό 9% δεν απαντά.Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι ότι το κύριο αίτημα σχεδόν όλων των Θεολόγων είναι η παροχή περισσότερων επιμορφωτικών σεμιναρίων ώστε να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες ανάπτυξης εκπαιδευτικών θεμάτων και τις νέες διδακτικές δυνατότητες που παρέχουν τα νέα Προγράμματα Σπουδών στους Θεολόγους».
Απάντηση της ΠΕΘ στον Κ. Γαβρόγλου: Η απείθεια της ΠΕΘ και η ΑΠΑΘΕΙΑ του ΥΠΕΘ
«Ο Υπουργός Παιδείας συνεχίζει ανεπίσχετα τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς κατά της Πανελλήνιας Ενώσεως Θεολόγων (ΠΕΘ)», επισημαίνει η Ενωση επισημαίνοντας:
Αυτήν, όχι απλώς την «πρόλαβε», αλλά και την πρόσβαλε η καινοφανής μεθόδευση της ψευδονομιμοποίσης ακυρωμένων από το ΣτΕ Προγραμμάτων και Φακέλων για τα Θρησκευτικά, για τα οποία επαίρεται ο προηγούμενος Υπουργός, παρουσιάζοντάς τα, urbi et orbi, ως απαράλλακτα με τα δικά του. Η μεθόδευση αυτή εγείρει πλέον μείζονα ζητήματα. Η ΠΕΘ, πιστεύοντας στην ποιότητα της Δημοκρατίας, την εκζητά ως τόπο διαφανών διαδικασιών και θεωρεί ως απαράδεκτη την όλη προσπάθεια που επιχειρείται, με στόχο να παγιωθεί στην εκπαίδευση των ορθοδόξων μαθητών ο προσηλυτισμός στον ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ και στη Χριστοφοβία. Η κίνηση αυτή, προσβάλλοντας τους ορθόδοξους μαθητές, μηχανοποιεί εξεναντίον τους τη δημιουργία ανελεύθερων πολιτών.
Είναι λυπηρό, που οι «εξουσίες» της πολιτικής ιδεολογίας σήμερα δεν μπορούν ή δεν θέλουν να ακούσουν και να διαλεχθούν με κλάδους και όργανα, που υπηρετούν το αντικείμενό τους μέσα από τις επιστημονικές τους ειδικεύσεις. Μάλιστα, έρχονται να επιβάλουν ιδεολογίες του καιρού στα επιστημονικά αντικείμενα που έχουν ως έργο τους την καλλιέργεια της ιστορίας, της γλώσσας και του απ’ αιώνων πολιτισμού του τόπου μας.Αυτού του τύπου οι εξουσίες φαίνεται πως θεωρούν απαθώς την ουσία των πραγμάτων, προσπαθώντας, ενδεχομένως, να αλιεύσουν υπέρ τους πρόθυμους θρησκευτικούς ιερουργούς του μηδενισμού.
Ίσως θεωρούν, μάλιστα, ότι ειδικεύονται οι εκπρόσωποι των δοξασιών τους και στη θεολογία, την οποία οι ίδιες αυτές οι ανούσιες εξουσίες θέλουν να την ταυτίσουν με τη ΜΗΔΕΝΟΛΟΓΙΑ. Οι Circo-λόγοι υποστηρικτές, συνεπώς, του εν λόγω μηδενιστικού προσηλυτισμού κρίνονται από τους καρπούς τους και επ’ αυτών η ΠΕΘ ευλόγως και καθηκόντως καταθέτει τον κριτικό της και διαλογικό της χαρακτήρα. Η ΠΕΘ στέκεται ευπαιδεύτως και όχι με απάθεια, απέναντι στο αντικείμενο πάνω στο οποίο καταρτίστηκαν και ειδικεύθηκαν τα μέλη της, όπως ευόρκως ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών και των γονέων τους».