Προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των πελατών, το Master έχει αναβαθμιστεί τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο. Παράλληλα, το Renault Master έχει και κορυφαίες δυνατότητες μετασκευής, κάτι που άλλωστε αναδεικνύεται και από την πιο πρόσφατη μετασκευή του σε ψυγείο, σαν αυτή που προέκυψε από τη συνεργασία της Renault με τη Thermo King Hellas, εταιρεία με εμπειρία 40 ετών στο χώρο της ψύξης μεταφορών.
Με δυναμική μπροστινή όψη, το νέο Master στο εσωτερικό του προσφέρει αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Ο νέος κινητήρας πετρελαίου 2,3 Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.
Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς είναι διαθέσιμο προσθιοκίνητο, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία και διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 έως 14,8 κυβικά μέτρα.
Σε συνεργασία με την εταιρεία Thermo King Hellas, τρία Renault Master, με αμάξωμα προδιαγραφών L2H2, μετασκευάστηκαν σε σύγχρονα ψυγεία. Η συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία μετασκευών εγγυάται ότι τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι υψηλής ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα, η μόνωση της καρότσας υλοποιείται με πάνελ τα οποία είναι κατασκευασμένα σε πρέσα κενού τύπου CNC, ώστε να εξασφαλίζεται η απουσία αέρα στην μόνωση και το πολυεστερικό φύλλο, για τέλεια συγκόλληση.
Το πάχος της μόνωσης είναι 50 χιλ. με κορυφαίο συντελεστή θερμοπερατότητας των πάνελ. Το εσωτερικό περίβλημα των πάνελ είναι κατασκευασμένο με πολυεστερικό φύλλο πάχους 1,8 χιλ, κατάλληλο για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα. Το πάνελ του πατώματος αποτελείται από πολυουρεθάνη, κόντρα πλακέ, (κατάλληλο για επαφή με τρόφιμα), πολυεστερική ρητίνη, ενισχυμένη με ίνες fiber-glass και τελική επίστρωση gel coat, για πλήρη στεγανοποίηση του πατώματος.
Όσον αφορά στην ψυκτική μονάδα, αυτή δίνει τη δυνατότητα ψύξης, συντήρησης και κατάψυξης χωρίς πρίζα, με αυτόματο defrost, ενώ καλύπτει θερμοκρασίες έως και -20ο C. H εγγύηση της μόνωσης καλύπτεται με τρία (3) χρόνια καλής λειτουργίας. Το Master εξοπλίζεται με κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo που αποδίδει 135 ίππους και 360 Nm ροπής για να ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του επαγγελματία.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).
Πηγή: Sport24.gr