Το νέο hypercar της McLaren, που έχει τον εσωτερικό κωδικό Ρ18 στο βρετανικό εργοστάσιο, θα συνδυάζει το οκτακύλινδρο μοτέρ βενζίνης με δύο ηλεκτροκινητήρες για να παράγει περισσότερους από 1.000 ίππους – σπάζοντας το φράγμα που ήδη έχουν ξεπεράσει άλλα hypercars, όπως η επίσης υβριδική Mercedes-AMG One.
Φυσικά όλο το πλαίσιο και το αμάξωμα της νέας McLaren θα είναι ανθρακονημάτινο, ενώ κάποια από τα εξαρτήματά της θα προκύψουν από τρισδιάστατο εκτυπωτή. Έτσι θα επιτευχθεί σημαντική μείωση του βάρους, κι αν συνυπολογίσουμε ότι το υβριδικό της σύστημα είναι κατά 70% πιο ελαφρύ σε σχέση με εκείνο της Artura, εύκολα φαντάζεται κανείς ότι οι επιδόσεις θα είναι εκρηκτικές.
Μια άλλη αλλαγή είναι ότι θα έχει πόρτες τύπου “φτερών γλάρου” (gullwing) που θα ανοίγουν προς τα πάνω, σε αντίθεση με το σχεδιασμό των θυρών της Ρ1. Κατά τα άλλα, ο σχεδιασμός της θα ακολουθήσει τη φιλοσοφία που εισήγαγε η Artura.
Παράλληλα, οι τελευταίες πληροφορίες για την εκρηκτική καινούρια McLaren κάνουν λόγο για ενεργή (ηλεκτρικά κινούμενη) πίσω πτέρυγα, καθώς και για την υιοθέτηση αεροδυναμικών στοιχείων από το μονοθέσιο McLaren MCL38 της Formula 1.
Η McLaren βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη φάση της τελικής ρύθμισης του αυτοκινήτου σε δοκιμές εξέλιξης των πρωτοτύπων του, πριν κάνει την επίσημη πρεμιέρα του μέσα στο 2024. Η εταιρεία έχει εκφράσει την εκτίμηση ότι ένα “αληθινό hypercar” αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια δεν μπορεί να υπάρξει πριν το 2030, παρότι η Ferrari ετοιμάζει το δικό της για το 2025 και ήδη υφίστανται οι εξωτικές ηλεκτρικές Rimac Nevera, Pininfarina Battista και Lotus Evija.
Πηγή: Sport24.gr