Η σχεδίαση του SR2 ADV, μια σύνθεση δυναμισμού και χρηστικότητας, βασίζεται στα στιβαρά πάνελ του αμαξώματος σε συνδυασμό με το υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο. Αυτά προσδίδουν στον εικόνα του scooter την εντύπωση της αντιμετώπισης δύσκολων συνθηκών χρήσης χωρίς προβλήματα. Τα Full LED φωτιστικά σώματα, εκτός από τη διασφάλιση εξαιρετικής νυχτερινής ορατότητας, συμβάλλουν με την αισθητική τους στο γενικότερο δυναμισμό του σχεδίου.
Οι υγρόψυκτοι μονοκύλινδροι κινητήρες των 125 και 200 κ.εκ. -με το ψυγείο ενσωματωμένο στο κάρτερ- είναι ιδιαίτερα αποδοτικοί με 11,4 και 17,7 ίππους αντίστοιχα για ισχυρές επιταχύνσεις και ρεπρίζ,εύστροφοι και δοκιμασμένοι για την αντοχή τους.
Η ύπαρξη -ως στάνταρ- του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι αυτή που θα επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους σε κάθε οδηγική υπερβολή. Παράλληλα κρατούν την κατανάλωση χαμηλά χάρη (και) στο στάνταρ σύστημα Start&Stop τελευταίας γενιάς.
Πέραν των συστημάτων start&stop και Traction Control, στο στάνταρ εξοπλισμό του SR2 ADV περιλαμβάνεται η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη αεροδυναμική ζελατίνα, η εκκίνηση και οι λειτουργίες χωρίς κλειδί, καθώς και μια κάμερα (Dash Cam) που βρίσκεται κάτω από τους δύο προβολείς καικαταγράφει δεδομένα με εύκολο χειρισμό από μπουτόν στο τιμόνι. Ομοίως μέσω μπουτόν ελέγχεται και η λειτουργία ανοίγματος σέλας και τάπας ρεζερβουάρ, ενώ μια βαθιά θήκη στην ποδιά και μια θύρα USB προσφέρουν καλοδεχούμενους πόντους στη χρηστικότητα.
Το πλαίσιο σχεδιάστηκε με προσοχή στην ευκολία του χειρισμού και στο συνολικό έλεγχο. Οι αναρτήσεις έχουν τις προδιαγραφές για δύσκολες καταστάσεις οδήγησης, ειδικά εκτός δρόμου, καθώς οι μεγάλες τους διαδρομές εγγυώνται οδήγηση σε κακοτράχαλα εδάφη χωρίς δυσκολία. Τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου προκειμένου να διατηρούν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους σε κάθε συνθήκη, ακόμα και στην πολύωρη χρήση.
Το τιμόνι του νέου SR2 ADV προέρχεται απευθείας από μοτοσυκλέτα κατηγορίας MX/Enduro,και είναι τύπου Fat Bar. Διαθέτει καβαλέττα και μπορεί να ρυθμιστεί κατά το δοκούν από τον αναβάτη. Τέλος, οι τροχοί 14″ μπροστά και 13″ πίσω είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά διπλής χρήσης διαστάσεων 110/80 και 130/70, αυξάνοντας τα περιθώρια της πρόσφυσης σε κάθε είδους δρόμο.
Κύρια χαρακτηριστικά SR2 ADV 125/200
- Υγρόψυκτοι μονοκύλινδροι κινητήρες 125/200cc
- Ισχύς 11,4Hp και 17,70Hp αντίστοιχα
- Ανθεκτικό ατσάλινο πλαίσιο
- Αλουμινένιο ψαλίδι
- Σύστημα πέδησης με δίσκους σε κάθε τροχό
- Δικάναλο ABS
- Ζάντες 14″ μπροστά και 13″ πίσω με ελαστικά διπλής χρήσης
- Αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου
- Traction Control
- Start&Stop τελευταίας γενιάς
- Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (ακόμα και εν κινήσει)
- Έγχρωμη οθόνη LCD με μαύρο φόντο και λευκούς χαρακτήρες για βέλτιστη αναγνωσιμότητα ακόμα και σε έντονο φως
- Υποδοχή USB για φόρτιση smartphone και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών
- Φωτισμός Full LED
- Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Keyless)
- Τιμόνι Fat Bar με καβαλέτα
- Διαστάσεις: 1.950x770x1.30 0mm (μήκος x πλάτος x ύψος)
- Bάρος: 135/140 kg (125/200)
- Ύψος σέλας: 810 mm
- Μεταξόνιο: 1330 mm
- Ρεζερβουάρ: 9 lt
Πηγή: Sport24.gr